משפט

בעיות פוריות, אקנה והתקרחות: חדר הכושר שפוגע במתאמנים

המשטרה פשטה על חדר כושר בצפון, בו נמצא מאגר של מאות כדורים, קפסולות ואמפולות להזרקה של סטרואידים המנוגדים לחוק. בין התסמינים: דיכאון, מאניה, קרישי דם ומחלות לב
מערכת ice |  11
חדר כושר (צילום unsplash)
מאגר של מאות כדורים, קפסולות ואמפולות להזרקה של סטרואידים שנעשה בהם שימוש לא חוקי לפיתוח מסת שריר של מתאמנים נמצא ביום חמישי האחרון בחדר כושר בצפון, כאשר המשטרה עצרה את בעל המקום ומשרד הבריאות החרים את החומרים המסוכנים. 
אם זה לא מספיק, בחדר הכושר נתפסו בנוסף גם מאות מזרקים ריקים. המשטרה חושדת כי במקום נעשתה מכירה והזרקה של סטרואידים לגופים של מתאמנים במקום, זאת בניגוד להוראת משרד הבריאות
מדובר בחומרים שאינם חוקיים כאמור, אשר גורמים לתופעות לוואי שונות, ביניהן: אירועי לב ומוות לבבי, יצירת קרישי דם ומחלות לב חסימתיות. כמו כן, עוד תופעות שעולות היו בין היתר שינוי קיצוני במצב הרוח, אגרסיות יתר, דיכאון, התקרחות, אקנה, בעיות פוריות ועור שומני, תופעות שיכולות להיוותר משימוש בסטרואידים.
ממשרד הבריאות נמסר: "בפעילות אכיפה משולבת באזור הצפון בהשתתפות אגף אכיפה ופיקוח ושירותי המזון של משרד הבריאות, יחד עם פרקליטות מחוז צפון אזרחי, משטרת ישראל, רשות המיסים וביטוח לאומי, נתפסו בחדר כושר בצפון מאות כדורים, קפסולות ואמפולות להזרקה של סטרואידים אנבוליים בכמות מסחרית המשמשות את מפתחי השרירים לצורך פיתוח מסת שרירים באופן לא חוקי. החומרים שנתפסו אסורים לשימוש או שיווק ומשרד הבריאות רואה בחומרה את התופעה של מכירת סטרואידים אנאבוליים ומזהיר את הציבור בפני שימוש בהם שעלול לגרום לנזקי גוף בטווח הקצר והארוך".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    מי ששולל סטרואידים, ככל הנראה מטומטם שמקשיב לחדשות
    אם רק הייתה יותר מוד 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 14
    אתם יודעים בכלל מה זה סטרואידים בתכלס? זה נגזרת של טסטוסטרון, לפעמים גם אותו טסטוסטרון שזורם לגברים בגוף, גברים בעלי רמת טסט נמוכה מקבלים מהרופא סטרואידים, האמת היא שכמעט כל גבר מעל גיל 40 יכול לשפר את איכות חייו באופן משמעותי אם הוא יבחר להזריק קצת טסט, אם רק היינו חוקרים את התחום יותר ומשלבים אותו בחיי היום יום שלנו, היינו יכולים להיות בעלי ביצועים גבוהים יותר בכל אספקט בחיים
    סגור
  • אנבולים סטרואידים
    אילן 06/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דבריך נכונים אם כי הם כללים מאוד וכמו כל תחום בחיים הדגש הוא על מידתיות.... כאשר אדם שאינו מוסמך רפואית מזריק לעצמו או לאחרים הוא מחטיא וחוטא פעמיים....הראשונה כאשר אינו מוסמך ברפואה או פרמקולוגיה כדי להבין בכמויות ומינון....ושנית זה אינו תפקידו.
    סגור
  • יש הבדל בין
    אביב 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקבל מרשם עם מינון מדויק מרופא. לבין לקחת על דעת עצמך, אל בסיס רגש כאשר הטוסטרון פוגע ברגשות. ובמטרה שלא אליה הטרופה נועדה.
    סגור
  • 6.
    תגובה
    דוד 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אינני מבין איזה טיפשות ישנם לאנשים. בשביל הנאה רגעית שיהיה להם כביכול "גוף יפה" הם מוכנים לסכן את החיים שלהם.
    סגור
  • 5.
    הקרחתי בגלל ההזרקות
    אא 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא הזהיאץרו אותי
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    בצפון....להיות סטיגמתי או לא להיות סטיגמתי? (ל"ת)
    יובל 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    אני משתמש ושם זין על כל מדינת ישראל.
    בודי בילדר 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 14
    כל אחד שיעשה מה שבזין שלו. חיים שלי רק אני קובע. יום אחד יקרה מצב שמישהו יפגע. חבל תתעסקו בעניינים שלכם. כל אחד יעשה מה שהוא רוצה זה בחיים שלו. ורק הוא מחליט מה לעשות עם החיים שלו.
    סגור
  • סטרואידים
    דניאל 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה נשמע מאיים אגרסיבי קרח ומטומטם בטח מהסטרואידים שהזרקת יא חול ממיוק
    סגור
  • 2.
    מסכנים חושבים הם גברים נראים כמו גייז (ל"ת)
    שירו 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 1.
    חדר כושר בצפון,,,
    עדינה היפה 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 5
    נתפסו חומרים הגורמים בין היתר : אגרסיביות יתר, שינוי קיצוני במצב הרוח,,, ואני חשבתי לתומי ש אגרסיביות יתר זה סתם ככה על הבוקר,,,
    סגור
  • רגע והלוטו לא בהלם?
    מיקי סוהר 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חוחישלי
    סגור