משפט

אימת הפיצוציות בדרך לכלא: כך עבדה שיטת הפעולה שלו

לאחר ששדד בצורה אלימה עסקים בחדרה וגנב עשרות אלפי שקלים, החשוד יעמוד בפני כתב אישום
כפיר אדר | 
שוד בנק (צילום אילוסטרציה ABC)
בתום חקירת משטרה הוגשה היום (שני) על ידי פרקליטות מחוז חוף הצהרת תובע נגד חשוד בשוד מזוין ואלים של מספר פיצוציות בחדרה, וגניבת סכום עשרות אלפי שקלים, כאשר הילך אימים על העסקים בעיר.
משטרת חדרה פתחה בחקירה בתאריך 21.5.2022 עם קבלת תלונה לפיה התבצע שוד מזוין בפיצוציה ברחוב הנשיא בחדרה, לאחר שבמקום נשדד עובד המקום באיומי אקדח סכום אלפי שקלים. חוקרי המשטרה סגרו את הזירה והחלו באיסוף ראיות וממצאים, כאשר החשוד נמלט מהמקום עם השלל.
שני אירועי שוד נוספים של פיצוציות התקבלו בתאריך 26.05 וגם בתאריך 30.05 בעיר ולאחר מגוון פעולות חקירה שבוצעו תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, עלה בידי חוקרי תחנת חדרה כי מדובר באירועים בעלי דפוס פעולה דומה.
 
בתום חקירה יצירתית וחכמה שכללה פעולות סמויות הצליחו החוקרים להתחקות אחר זהותו של החשוד (תושב מרכז הארץ, 29), וחשוד נוסף שסייע לו (תושב חדרה, 32) ושניהם נעצרו לחקירה.
עם התקדמות החקירה החשוד בסיוע שוחרר בתנאים מגבילים ובהתאם לבקשת המשטרה בית המשפט השלום בחדרה האריך את מעצרו של החשוד העיקרי מעת לעת, וכאמור היום הוגשה כנגד החשוד הצהרת תובע ע"י פרקליטות מחוז חוף בגין 3 מעשי שוד כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה