ויראלי

תובעים את בנם וכלתם - כי לא הביאו להם נכדים

סיפור הזוי מהודו: זוג הורים תובעים את בנם וכלתם כי אם לא יביאו להם נכדים תוך שנה, יחויבו לשלם להם כ-50 מיליון רופי (מעל שני מיליון שקל): "אם לפחות יהיה לנו נכד, שאתו נוכל לבלות - הכאב שלנו יהיה נסבל יותר"
מערכת ice |  6
בית חולים לידות תינוקות לידה (צילום משה שי פלאש 90)
הכמיהה של הורים לזכות לראות את בתם או בנם מביאים להם נכד בעולם לפעמים חוצה גבולות, אך למקרה שמגיע מהודו, ספק אם ישנו תקדים. הרצון להרחיב את השושלת גרם לזוג גמלאים הודים להרחיק לכת, כאשר אלה הגישו תביעה משפטית נגד בנם וכלתם, בדרישה שאלו יביאה להם ילד לעולם בתוך שנה. 
ומה יקרה אם הבן והכלה לא יענו לתביעה אתם שואלים? במקרה כזה, הזוג הצעיר יחויב לשלם להורים כ-50 מיליון רופי - במושגים שלנו, כ-2 ורבע מיליון שקל. מחיר של דירה ממוצעת בישראל. בפירוט התביעה נכתב כי הפיצוי כולל בתוכו את עלויות החתונה, שכן ההורים שילמו לזוג הצעיר על רכב יוקרתי בשווי 80 אלף דולר, ירח דבש בתאילנד ולינה במלון חמישה כוכבים לאחר החתונה. 
האב, סנג'יב רנג'אן פראסאד, הסביר מדוע הוא כל כך משתוקק להיות סבא, אפילו במחיר של נזק כספי חמור לבנו וכלתו: "בני נשוי שש שנים אבל הוא ואשתו עדיין לא מתכננים להביא ילדים לעולם. אם לפחות יהיה לנו נכד, שאתו נוכל לבלות — הכאב שלנו יהיה נסבל יותר. את כל הכסף שהרווחתי בחיי הוצאתי על חינוך בני". בהמשך, הוסיף פראסאד כי הוציא לא פחות מ-3.5 מיליון רופי (כ-163 אלף שקל) על לימודי הטיס של בנו בארצות הברית.
בינתיים, בהודו מדווחים כי הזוג הצעיר ניתק כל קשר עם הוריו של החתן, כאשר עורך דינם אמר:  "מציג את פני החברה בהודו. אנחנו משקיעים בילדינו, מאפשרים להם הזדמנויות לעבוד במקומות טובים — בתמורה לכך הילדים חייבים לדאוג להוריהם לבסיס כלכלי מינימלי".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הורים הזויים
    מיכל ליאני 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ההורים האלה חיים בסרט( קחו אתכם פופקורן וקולה). יש איזה חוק שאומר שהבן והכלה חייבים להביא לכם נכדים?ממש לאאאאאאאאאאאא!
    סגור
  • 3.
    מזל שאנחנו לא הודים
    א 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חחח מסכנים הזוג הצעיר... בטח שבוע אחרי החתונה כבר בדקו אותם אם יש הריון... איזה הורים משועממים
    סגור
  • נכון מזל כי אתה חא ראויה לזכות להיות הודי/ת
    אנט 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היית מת/ה להיות הודית
    סגור
  • 2.
    הורים אנוכים
    אחת 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הזויים הזוג הזה. איזו חוצפה ואנוכיות לדרוש דבר כזה ועוד לתבוע? מי קבע שילדים חייבים להביא נכדים בשביל ההורים שלהם? כל כך מגוכך. אם הם נתנו את כל המתנות האלה לבן וכלתו יפה מאוד אבל זו מתנה ובהגדרה של מתנה אין תנאי לקבל משהו בתמורה, אחרת זו עסקה. התגובה של עורך הדין של הילדים גם כן מוזרה. סיפור מטופש.
    סגור
  • 1.
    מבינה אותם. נכדים זו המתנה הכי גדולה
    סבתא 05/2022/15
    הגב לתגובה זו
    2 5
    להורים שהשקיעו ונתנו את נשמתם וכל כספם להשכלה וביסוס ילדהם. בתמורה לאיום הזוג כפוי הטובה והנצלן ניתקו קשר עם מי שתמך בהם. לפעמים עדיף לא להביא ילדים ולאכול מהם קש.
    סגור
  • אם הייתי הילדים שלך, הייתי מנתק איתך קשר. (ל"ת)
    X 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור