משפט

נערה ישראלית ניצלה מחטיפה: "ניסה להכניס אותי לבגאז' וצעקתי"

אימה בפרדס חנה: המשטרה פתחה השבוע בחקירה בעקבות ניסיון לחטיפת נערה בת 16, כאשר הרקע למעשה הוא ככל הנראה פלילי ולא לאומני. בחקירתה סיפרה: "הוא תפס אותי וניסה להכניס אותי לבגאז' של הרכב, שהיה פתוח. צעקתי לעזרה ואנשים שהיו באזור התקרבו לרכב. הוא ראה שהם מתקרבים, עזב אותי, נכנס לרכב וברח"
מערכת ice | 
התעללות בקטינים- אילוסטרציה (צילום vecteezy)
אימה בפרדס חנה: המשטרה פתחה השבוע בחקירה בעקבות ניסיון לחטיפת נערה בת 16, כאשר הרקע למעשה הוא ככל הנראה פלילי ולא לאומני. לפי הדיווח שהתקבל במוקד המשטרה בראשון בערב, אלמוני ניסה להכניס לתא המטען של רכבו קטינה תושבת פרדס חנה בכוח, זאת בזמן שעסקה בפעילות ספורטיבית.
לפי הודעת המשטרה, השוטרים שהוזעקו למקום פגשו בנערה אשר לא נזקקה לטיפול רפואי ופתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשוד אשר נמלט ברכבו מהמקום לצד פעולות לאיסוף ראיות וממצאים מהזירה.
 
הנערה סיפרה בעדותה במשטרה: "עשיתי פעילות ספורט בשעות הערב. לפתע ניגש אליי אדם עם מבטא מזרח-אירופי. הוא תפס אותי וניסה להכניס אותי לבגאז' של הרכב, שהיה פתוח. צעקתי לעזרה ואנשים שהיו באזור התקרבו לרכב. הוא ראה שהם מתקרבים, עזב אותי, נכנס לרכב וברח. לא זיהיתי את מספר הרכב, לא בטוחה שהיו לו לוחיות זיהוי. אני לא מכירה את האדם הזה. מעולם לא ראיתי אותו לפני כן". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה