משפט

ג'וני דפ נוקם באמבר הרד: זו הדרך היצירתית שבחר

הוא לא שותק יותר: ג'וני דפ משתמש באלבומו האחרון שיצא בשבוע הקרוב כדי לשיר על זכייתו במשפט ההשמצה השנוי במחלוקת נגד אשתו לשעבר אמבר הרד: "גם אם היה לי אגורה, זה לא היה מגיע לידיך"
מערכת ice |  2
ג'וני דפ ואמבר הרד (צילום פייסבוק/ ג'וני דפ, אינסטגרם/ אמבר הרד)
הוא לא שותק יותר: ג'וני דפ משתמש באלבומו האחרון כדי לשיר על זכייתו במשפט ההשמצה השנוי במחלוקת נגד אשתו לשעבר אמבר הרד. דרך יצירתית במיוחד לנקום בה. "אני חושב שאמרת מספיק בשביל ערב אמהות אחד", שר דפ על גרושתו.
השיר של דפ בשיתוף פעולה עם הגיטריסט הבריטי האגדי, ג'ף בק, יצא ביום שישי הקרוב לשוק. דפ כתב שני שירים באלבום, שכותרתו "18". נראה שבשיים החדשים חושף דפ איך הרגיש במהלך המשפט המתיש, בן שבועות, שחשף לעולם את חיי הזוגיות הבעייתיים של בני הזוג.
 
עוד שר במהלך השיר: "גם אם היה לי אגורה, זה לא היה מגיע לידיך". דפ הצטרף לבק לסבב הופעות בייערך במהלך חודש יוני בבריטניה. האלבום שלהם ("18") נקרא על שם הגיל הצעיר שהזוג אומר שהם מרגישים בכל פעם שהם מנגנים מוזיקה.
 
מחוץ לקריירת המשחק הפורה שלו, לדפ יש היסטוריה ארוכה של נגינה. לאחרונה הוא הכריז שהוא ייצא לסיבוב הופעות בקיץ הבא עם קבוצת העל שלו "Hollywood Vampires", המורכבת מדפ, ג'ו פרי, אליס קופר וטומי הנריקסן.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    18 שנים סובל ממנה ואותה !!!!!!!
    ורד 07/2022/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יפה מאד !!!!!! מעולה !!!!!!! דרך מצויינת לנקום בה ומגיע לה. סונה. כל הקללות בעולם לא יעזרו על מה יצרה ממנו, מפלצת. שתמות בייסורים אמן !!!!!!!!!!¡!!!!!!!!
    סגור
  • 1.
    אלוף העולם !!! (ל"ת)
    כל הכבוד לו 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור