משפט

דיור הפסידה מאות אלפי יורו למתחרה? זו הדרישה שלה

בין שני בתי האופנה התגלע סכסוך עסקי לאחר שתצוגת הקוטור של ולנטינו, "רוקנה" לטענת דיור, את חנותה שלה בזמן קניות שיא. זה הסכום שדיור דורשת מהשכנה
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום pixbay)
מותג האופנה המפורסם כריסטיאן דיור תובעת את המתחרה בעקבות תצוגת הקוטור של המתחרה ולנטינו שהתקיימה ליד הבוטיק שלה ברומא, ולכאורה חסמה לקוחות עתידיים להיכנס לחנות שלה.
בעוד המוני צופים ומאמנים - כולל אן האת'ווי, קייט הדסון, אנדרו גארפילד ונעמי קמפבל - התאספו מול המדרגות הספרדיות ב-8 ביולי כדי לצפות בתצוגת הקוטור של ולנטינו, בוטיק דיור הסמוך "נשאר ריק", לפי לדיווח של Women's Wear Daily המצטט מכתב שכריסטיאן דיור איטליה ירה לחברת האופנה ממילאנו.
לקוחות "נחסמו במחסומים" מלעזוב את אזור המדרגות הספרדיות, לפי הדיווח. דיור דורשת 100,000 יורו בתוך 15 יום - או קצת יותר מ-100,000 דולר - עבור העסקים האבודים שלה. המעצבת איימה "לאמץ את כל האמצעים הדרושים כדי להגן על זכויותיה" אם ולנטינו לא ישלם, על פי הדיווח.
הבוטיק הצרפתי לא הצליח "לפעול מהשעות המוקדמות של אחר הצהריים" ביום שישי, שבדרך כלל יהיה יום קניות משמעותי, על פי הדיווח. בשבועות שקדמו להופעה, ולנטינו ביקש אישורים והבטיח לגורמים רשמיים שהתצוגה לא תשבש את תנועת הרגליים הסדירה באזור.
 
התוכנית עוררה מחלוקת נוספת כאשר השחקנית פלורנס פוה עוררה בוז על לבושה שמלה ורודה שקופה של ולנטינו שחשפה את פטמותיה.
"זו לא הפעם הראשונה ובוודאי לא תהיה הפעם האחרונה שאישה תשמע מה לא בסדר בגופה על ידי קהל של זרים, מה שמדאיג הוא עד כמה חלק מכם הגברים יכולים להיות וולגריים", פרס האוסקר- אמרה השחקנית המועמדת בהצהרה בחשבון האינסטגרם שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה