משפט

בית המשפט: גזר דין חמור נגד מתפרע במבצע שומר חומות

בית המשפט גזר הבוקר (ד') את דינו של צעיר בדואי בגין עבירות אלימות חמורות והפרת מעצר בית במהלך מבצע שמור חומות, הצעיר יכנס לתשע שנות מאסר ויפצה את הפצוע בכ- 100,000 שקלים
מערכת ice |  1
מבצע שומר חומות (צילום דובר משטרת ישראל)
הבוקר דווח (ד') כי בית המשפט גזר עונש של 9 שנות מאסר ופיצויים כספיים על צעיר מהפזורה הבדואית בגין עבירות אלימות קשות על רקע גזעני לאומני במהלך מבצע שומר חומות.
 
בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות שתיארה כיצד במהלך חודש מאי בשנה שעברה, הפר הצעיר מאסר בית ויצא עם חבריו לכיוון כביש 25 שבסמוך לשגב שלום והשליך אבנים על רכבים יהודים שעברו. אם לא די בכך אחד הנאשם הכה במו ידיו את אחד העוברים רק משום שהיה יהודי וגרם לו לחבלות קשות.
 
כאמור טווח שנות המאסר על עבירות לאימות בנסיבות מחמירות עומד בין 7 – 10 שנים. בעקבות מעשיו הקשים ומניעיו הגזעניים דתיים החליט בית המשפט להחמיר עם הנאשם וגזר את דינו לתשע שנים.
 
כמו כן חבר השופטים החליט לקבל את עמדת הפרקליטות לפי יש להחמיר בענישה כלפי מתפרעים במהלך תקופת שומר חומות במטרה להרתיע אותם ולהבהיר להם כי מערכת החוק לא תהסס לגזור עליהם עונשים כבדים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צחוק מהעבודה. ה'צעיר' יערער לעליון ו'סיירת חיות' תוריד
    אחמד הציוני 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לו חצי עקב 'חרטתו הכנה' וכדי לתרום לשיקומו, וועדת השחרורים תוריד לו עוד חצי על 'התנהגות טובה', וסלאם על ישמעאל. חוץ מזה שהוא לא ישלם גרוש פיצויים כי ה'צעיר' וחמולתו עניים מרודים ו'מוחלשים' ומקבלים הבטחת הכנסה עבור כל הנשים הפילסטיניות מהר חברון ומעזה וכל גדודי אוולאדיהן.
    סגור