משפט

המונית שימשה כמחסן נשק: כך כמעט נרצח איש עסקים

בעקבות מעצר חשודים בניסיון רצח של איש עסקים בנצרת, שוטרי מחוז הצפון עצרו את המעורבים בירי וחשפו מונית שהפכה למחסן נשק נייד
מערכת ice | 
תקלה באפליקציית Gett (צילום freepik, פלאש 90/ מרים אלסטר)
בתאריך 27/6/22 סמוך לשעה 06:30 בבוקר התקבלו במוקד 100 דיווחים אודות ירי אינטנסיבי לעבר איש עסקים בהר הקפיצה בנצרת. שוטרי מחוז הצפון הוזנקו למקום לתשאול ואיסוף מידע של מצלמות מהזירה. 
בלשי ימ"ר (היחידה המרכזית) צפון הצליחו להתחקות אחר רכב שנמלט ובתום מרדף רגלי לכדו את שני היורים. במהלך הסריקות על ציר המילוט מצאו הבלשים נשק קלצ'ניקוב ומחסנית ריקה, איתם ירו השניים במטרה לחסל את הקורבן.
בעקבות המעצר המוצלח הידקו במחוז הצפון את המעקב אחרי אותה כנופית פשע מנצרת, ולאחר כשבועיים נתפסה מונית ששימשה כמחסן נשק. מדובר במונית שנגנבה על ידי חברי הכנופייה, אשר הפכו אותה למחסן נשק נייד ותמים למראה, ובכך לחמוק מבדיקות אקראיות. בלשי ימ"ר צפון חשפו את המזימה ואיתרו את המונית חונה בחניון תת קרקעי של שכונת יוקרה על רכס הכרמל. בתוך המונית נמצאו נשק מסוג קלצ'ניקוב ואקדח 9 מ"מ מוכנים לירי.
 
בתום חקירה מאומצת הצליחו חוקרי ימ"ר צפון לאסוף ראיות כנגד שני המעורבים בירי, תושבי נצרת בשנות ה-20 לחייהם, ופרקליטות מחוז הצפון הגישה נגדם היום כתב אישום חמור בגין ניסיון רצח, נשיאת נשק, עבירות של גניבת רכב ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.
מפקד מחוז צפון ניצב שמעון לביא: "יום יום שוטרי מחוז צפון מסכלים ניסיונות רצח במסגרת סכסוכים בחברה הערבית. כנופיות הפשע עסוקות כל היום בגיוס צעירים לפשע ותיכנון הרצח הבא והשוטרים מסתערים על אותם עבריינים חמושים בכבישים וברחובות הערים, מבצעים מרדפים ומעצרים שאף מתפתחים לחילופי ירי, אירועי דריסה, ונפגעים בנפש מקרב השוטרים. העבריינים האלו צריכים להיכלא מאחורי סורג ובריח למשך שנים רבות לטובת החברה כולה ובכדי שעבודתם הקשה של השוטרים וסיכון חייהם לא תהיה לשווא".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה