משפט

שוד הכספות הגדול בלב ת"א: איך נגנבו המיליונים?

שוד הכספות הגדול שאירע במרכז תל אביב מגיע לבית המשפט. ארבעה לקוחות שכספותיהם נפרצו הגישו תביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד החברה שהפעילה את מתחם הכספות -ס.בי.קיי.אר סייף, על סך של 3.3 מיליון שקלים
מערכת ice | 
כספת (צילום צילום מסך מטיקטוק)
שוד הכספות הגדול שאירע במרכז תל אביב מגיע לבית המשפט. ארבעה לקוחות שכספותיהם נפרצו הגישו תביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד החברה שהפעילה את מתחם הכספות -ס.בי.קיי.אר סייף, על סך של 3.3 מיליון שקלים.
התובעים טוענים כי תכולת הכספות שהיו בשימוש שלהם הגיעה לשווי של מיליוני שקלים, והיא נגנבה במלואה ב-30 בדצמבר 2021, אז התרחש השוד. לטענתם הפריצה ממש לא הייתה מתוחכמת. לטענתם, השומר במתחם לא בדק את זהותם ו/או ערך על של השודדים, עובדה אשר אפשרה להם להיכנס ל'קודש הקודשים' של מתחם הכספות, קרי חדר הכספות/חדר האוצר כשהם נושאים על גופם כלי נשק ואמצעי פריצה ולבצע את זממם ללא כול הפרעה.
 
בתביעה נטען: "השודדים לא שאבו את ההשראה לביצועו מעולם הדימויים והרעיונות המצויים בסרטים דוגמת אושן 11 המציגים שוד כספות מתוחכם ובלתי צפוי. עושה רושם כי ההשראה לשוד נשוא ההליך הנוכחי נלקחה דווקא מסרטי מתיחות דוגמת 'חייך אכלת אותה'".
 
עוד נטען כי השוד אשר התרחש במתחם הכספות "נובע מרשלנותם של הנתבעים, אשר כשלו כישלון חרוץ בתפקידם למנוע אותו... כל אלה אפשרו את ביצוע השוד וגרימת הנזק הבלתי הפיך שנגרם לתובעים ויודגש - כמעט כול הונם של התובעים היה מצוי בכספות... כל הונם עלי אדמות נשדד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה