משפט

חיים רמון תוקף את שי ניצן: "קושי באמירת אמת"

התגובות לראיון של ניצן בכאן 11 ממשיכות להגיע, והפעם בעמדת התוקף: השר לשעבר והמורשע במעשה מגונה חיים רמון 
מערכת ice |  2
חיים רמון (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
פרשת וחשיפות משה סעדה ממשיכות לעורר גלים. ביום שישי התראיין לחדשות כאן 11  פרקליט המדינה לשעבר, שי ניצן והגיב לטיעונים שהשמיע סעדה כנגדו. ניצן הגדיר את דבריו של סעדה כ"בליל של שקרים, סילופים והזיות" והוסיף "הציבור חייב להבין שלא מדובר כפי שהוצג בריאיון... מדובר באדם שיש לו אינטרסים פוליטיים של נקמה".
כצפוי, התגובות לראיון לא איחרו לבוא. שמחה רוטמן ממפלגת הציונות הדתית כבר צייץ בציניות על דברו של ניצן. ועכשיו הגיע תורו של חיים רמון, שר המשפטים לשעבר אשר הואשם במעשה מגונה כלפי חיילת שעבדה תחתיו ומנצל כל הזדמנות לנגח את הפרקליטות רטרואקטיבית. נדמה שפרשת סעדה נפלה כפרי בשל לידו והוא משתמש בראיון של ניצן כדי להמשיך ולבקר את התנהלות הפרקליטות. 
 
בציוץ שפרסם אתמול בלילה כתב רמון "ראינו אתמול איך פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן מצדיק את מה שאמרה נשיאת בית המשפט המחוזי לשעבר הילה גרסטל על הקושי שלו עם אמירת אמת, ואני אוסיף שזה היה בלשון המעטה. אפילו ראש מח"ש, אורי כרמל, בשר מבשרה של הפרקליטות, דיווח על ההתנהלות העבריינית של המפכ"ל ועל החיפוי שניצן נתן להתנהלות זו. כרמל לא יכול היה לשאת זאת ועזב את תפקידו כראש מח"ש לפני תום הקדנציה".
רמון מוסיף "התירוץ העלוב מדוע אינו תובע דיבה את משה סעדה מעיד כי הדבר שהכי מפחיד את שי ניצן זה גילוי האמת. לו באמת דאג לשמו הטוב היה מגיש למשטרה קובלנה פלילית פרטית נגד סעדה, והמשטרה הייתה פותחת בחקירה, שהייתה חושפת את האמת ורק את האמת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רמון הצדיק
    כחלון 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמון הצדיק שנישק ילדה בניגוד לרצונה
    סגור
  • 1.
    די, חיים... אנחנו לא מעוניינים בהגיגים של מורשעים
    פז 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כבר ביקשת סליחה מהקצינה?
    סגור