משפט

בכירה בשב"ס נגד שי ניצן: "הוא ידע הרבה דברים"

תת גונדר בדימוס בתי להט, תקפה את שי ניצן: "לא ידע? הוא ידע הרבה דברים. הוא ניסה לסכל מספר מינויים שראיתי בעצמי ולא מפי השמועות. לגבי תנאי המחבלים - פעם אחר פעם הוא נפנף את הדיונים, אין לי מושג מה היה המניע שלו". וגם: מה ידע על המדובב "הנרקומן" של רומן זדורוב?
מערכת ice |  2
שי ניצן (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
תת גונדר בדימוס בתי להט, תקפה היום (ראשון) בתכניתו של שרון גל בגלי צה"ל את שי ניצן, שהיה פרקליט המדינה, על כך ש"הוא ידע הרבה דברים" אבל בחר להתעלם וסיכל מינויים של בכירים.
בתי להט רשמה: "שי ניצן לא ידע? הוא ידע הרבה דברים. אסור לשכוח שכמה שנים לפני סיכול מינוי גל הירש - שי ניצן השתמש באותו אופן כדי לסכל את מינוי יעקב גנות, זה דברים שראיתי בעצמי ולא מפי השמועה".
 
להט המשיכה: "חוויתי באופן אישי משי ניצן ניסיון סיכול, כל הדיונים שהיו סביב זדורוב, בעניין המדובב שלו ששיקר, כל הדיונים סביב תנאי המחבלים בכלא - כנראה הפריעו לו מאד והוא הוציא צו איסור פרסום על הדברים. אנחנו מדברים על 2007, תפקידי היה ראש מערך המודיעין, רות דוד שהייתה אז פרקליטת מחוז ת״א וריטמן מזמינים אותי לדיון שלא קשור לכלום ושום דבר, זה קרה אחרי ידיעות מודיעיניות עליה על ענייני שוחד, הבנתי מה הולך להיות ומה הולך לצאת".
 
להט הוסיפה: "לגבי עניין זדורוב - המדובב שלו היה נרקומן ושקרן שאיים על המפעילים שלו שאם לא יספקו לו סמים הוא יפיל הכל. הכירו אותו בכלא והגדירו אותו ׳פסול הפעלה׳, ואני ידעתי את זה. הוא לא התייחס לזה. לגבי תנאי המחבלים - פעם אחר פעם הוא נפנף את הדיונים, אנחנו לא טיפשים והבנו שהוא רצה לנפנף את העניין הזה, את הדיונים לגבי תנאי המחבלים, אין לי מושג מה היה המניע לו״.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מדוע רק כעת את מציפה את טענותיך??
    יעל 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם ידועות לך עובדות ממקור ראשון- מדוע לא פרסמת אותם בזמן אמת??
    סגור
  • 1.
    סקרים=שקרים
    נגר 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נו לא אחד לא שניים חייבים לחקור את החוקרים ...חייבים לחקור ע"י חוקרים שופט ועורך דין מחוץ לארץ נייטרלים לגמרי ותיראו שניצן אלשייך מנדלבליט סייגלוביץ ועוד מספר חוקרים מהפרקליטות ישבו לבסוף בבית הסוהר
    סגור