משפט

סעדה ממשיך במלחמה נגד שי ניצן: זו החשיפה החדשה

ההתכתשות בין משה סעדה לשי ניצן נמשכת, והפעם בשאלה: האם פוטר סעדה או דווקא התפטר בעצמו?
מערכת ice |  4
שי ניצן (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
משה סעדה ממשיך לנצל את דקות התהילה שלו אחרי הראיון לעמית סגל. אחרי השמועות על ריצתו לפוליטיקה, הביע הערב בצלאל סמוטריץ' תמיכה בצירופו למפלגת הציונות הדתית. במקביל, נמשך המאבק והתגובות ההדדיות בין סעדה לשי ניצן, פרקליט המדינה לשעבר אותו תקף סעדה בראיון. 
בטור מיוחד שכתב לעיתון הארץ, ביטל ניצן את טענותיו של סעדה, ובין השאר טען כי עזיבת מחש לא נעשתה ביוזמת סעדה, אלא בהכרחתו. "סעדה לא פרש מתפקידו – אלא פוטר (לא על ידי ולא בתקופתי)", כותב ניצן, "רק מי שיודע עד כמה קשה לפטר עובד מדינה, על אחת כמה וכמה מי ששימש בתפקיד בכיר במשרד המשפטים, יבין עד כמה היו חמורים מעשיו, שהובילו את מנכ"ל משרד המשפטים הנוכחי להחליט לבסוף על פיטוריו".
 
סעדה מיהר להגיב לטענה בשרשור טוויטר, ציטט את ניצן וכתב "ובכן, כמה שאלות לשי ניצן: מהם המעשים החמורים שביצעתי? מדוע לא זומנתי לשיחת אזהרה? מדוע אין לכך כל רישום בתיק האישי שלי? אם ביצעתי מעשים כה "חמורים" מדוע הוצע לי על ידך תפקיד בכיר בשב"כ? מדוע הוצע לי לפרוש בגיל 47 עם פנסיה מוקדמת ופיצויים מוגדלים? למה הוצעו לי ע"י מנכ"ל משרד המשפטים שני תפקידים בכירים, שסירבתי לקבלם כדי להתמיד במאבקי לחשיפת האמת?".
 עוד הוסיף סעדה "איך זה שראשי מח"ש לדורותיהם, שתחתם שירתּי, בכירי הפרקליטות, בעלי עמדות ודעות מגוונות, שמכירים אותי ואותך אישית בוחרים לגבות אותי?! התשובה לכל השאלות הללו היא חד ערכית. ודי לחכימא..."
נראה שמלחמת הגרסאות וניסיון שמירת הפרשה על סדר היום לא יסתיימו בקרוב.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    משבוע לשבוע מתברר ששי ניצן הוא גדול העבריינים שהיו כאן (ל"ת)
    חן 08/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    סעדה (ל"ת)
    אסף 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מר ניצנוץ
    מאיר שושני 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם אחד משניחם אומר אמת:לפרק את הפרקליטות ולהעיף את ראשיהה... לחדש את חקירת בן דוד... וועדת חקירה חיצונית ממלכתית בראשות שופט ...סרט צרפתי משנות ה70..."רוצחי הממסד"....דיי.
    סגור
  • 1.
    שי ניצן להעמיד לדין ולזרוק לכלא (ל"ת)
    סימה 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור