משפט

ירושת המיליונים של פרינס הוכרעה: מי יקבל את הכסף

אחרי סכסוך ירושה של שנים סביב עזבונו בן מאות מיליוני הדולרים של היוצר והזמר פרינס, נרשמה הסכמה בין יורשיו החוקיים. כך יחולק הכסף
מערכת ice | 
דולרים (צילום pexels)
סכסוך הירושה שהתגלע סביב אחוזתו של פרינס רוג'רס נלסון, או בקיצור, "פרינס" הגיע לסיום לאחר מאבק של שש שנים בבית המשפט אחרי שהזמר המנוח לא השאיר צוואה בנוגע לעיזבונו בסך 156 מיליון דולר.
נזכיר כי פרינס מת ב-2016, ללא צאצאים שירשו את עזבונו. בעקבות כך, ששת אחיו למחצה הוגדרו כיורשיו החוקיים. עם מותו שוויו של פרינס הוערך בכ-300 מיליון דולר שנעמדו במרכז סכסוף הירושה. כעת, לפי עותק של מסמכי בית המשפט שתוכנו דווח ב-CNN, מחוז השיפוט הראשון של מינסוטה הורה על חלוקת המזומנים בעיזבונו של פרינס באופן שווה בין Prince Legacy LLC לבין Prince OAT Holdings LLC.
Prince Legacy LLC מורכבת מתחומי עניין שהוחזקו בעבר על ידי שלושה מאחיו למחצה של פרינס, שרון נלסון, ג'ון נלסון ונורין נלסון.
לפי מסמכי בית המשפט, Prince Oat Holdings LLC נמצאת בבעלות חברת פרסום המוזיקה Primary Wave והיא מורכבת מאינטרסים שהחזיקו בעבר טיקה נלסון, עומאר בייקר ואלפרד ג'קסון, וכן שלוש ישויות נפרדות בבעלות Primary Wave.
 
כמו כן, רשום במסמכים הבנק שהוטל על ידי בית המשפט לנהל את ענייני העיזבון במהלך התדיינות משפטית.
Comerica Bank & Trustמקבל 3 מיליון דולר כדי לשלם את העלויות וההוצאות הכרוכות בסגירת העיזבון, "כולל הכנת החזרי מס, שכר טרחה מקצועי, הוצאות וכל פרס שהוענקו בהתדיינות תלויה ועומדת הקשורה לעיזבון". כל מה שנשאר מתחלק בין Prince Oat Holdings LLC ו- Prince Legacy LLC.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה