משפט

המחנכת תקפה מינית תלמידה בת 15 מהצפון - שניסתה להתאבד

מחנכת מהצפון נעצרה בחשד לעבירות מין בתלמידה בת ה-15. מדובר בבית ספר לחינוך מיוחד, והנערה מאושפזת כעת במוסד פסיכאטרי לאחר שניסתה להתאבד פעמיים. כעת, ההתכתבויות המטרידות בין השתיים נחשפו: "זה מביך אותי"
מערכת ice | 
התעללות בקטינים- אילוסטרציה (צילום vecteezy)
יום אחרי שנעצרה, ב-N12 חשפו היום (רביעי) את ההתכתבויות המטרידות בין המחנכת מהצפון החשודה בעבירות מין לבין תלמידתה בת ה-15. על פי גורם המעורה בפרטים, מדובר בבית ספר לחינוך מיוחד, והנערה מאושפזת כעת במוסד פסיכאטרי לאחר שניסתה להתאבד פעמיים. 
בית המשפט השלום בקריות הורה על שחרורה של המורה למעצר בית, המטרה מצידה לא מוכנה לכך והגישה בקשה לעיכוב של 24 שעות. במסרוני וואטצאפ שהוחלפו בין השתיים כותבת המורה לתלמידתה בין היתר: "יפה שלי. את כל מילות האהבה אשמור בסרט, ו – "אתן אותך במתנה, אתן גם ורד". בהמשך כתבה המורה מילים בעלות אופי מיני, והתלמידה השיבה: "זה מביך אותי!!!", המורה מצידה התנצלה והבטיחה: "לא אגיד את זה יותר".
 
במסרוני וואטצאפ שהוחלפו בין השתיים כותבת המורה לתלמידתה בין היתר: "יפה שלי. את כל מילות האהבה אשמור בסרט, ו – "אתן אותך במתנה, אתן גם ורד". בהמשך כתבה המורה מילים בעלות אופי מיני, והתלמידה השיבה: "זה מביך אותי!!!", המורה מצידה התנצלה והבטיחה: "לא אגיד את זה יותר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה