משפט

עורך דין אמריקאי מציל כלבים מהמתה: "מי רוצה לייצג פיטבול שנשך מישהו?"

ריצ'ארד רוזנטל שהציל כלב שהרג כלב אחר מהמתה מקדיש את חייו לכלבים שעומדים בפני צו המתה של הרשויות, ומצליח להכעיס רבים בדרך - אפילו פעילים לזכויות בעלי חיים

מערכת ice | 
גור כלבים (צילום pixabay)
התיק הראשון שבו טיפל ריצ'רד רוזנטל היה כלב ציד בשם לקסוס מלונג איילנד שהואשם בהריגת כלב פומרניאן בגינת כלבים. התביעה דרשה שיוטל עליו עונש מוות, אבל רוזנטל היה נחוש למנוע זאת. הוא לא היסס להעזר בכל סעיף ותקנה שעומדים לרשותו כדי להפוך את המקרה שלו ל"תיק פדרלי". גזר הדין אכן נדחה, אך בתנאי שרוזנטל יוציא את לקסוס מהמדינה "בדרך המהירה ביותר, ללא שום עצירה, ושהוא לא ישוב אליה לעולם". זאת היתה הפעם הראשונה שבה השיג את מה שהוא מכנה "צו צא־מהעיר־לפני־השקיעה". בהמשך הוא השיג עוד הרבה צווים כאלה.
משרדו של רוזנטל בלונג איילנד נראה כמו של כל עורך דין רגיל - מלבד הפסל הגדול של כלב גרייהאונד שמונח ליד הטלפון שלו, שטיח קיר עם ציור של כלב גרייהאונד ועשרות תמונות ממוסגרות של כלבי גרייהאונד. בדיוק כמו לקסוס. "אני כמו רוצח שכיר", אמר רוזנטל, "אם אני לוקח תיק, אני נחוש לנצח בו. אני לוקח תיק כי אני מאמין בו".
 
רוזנטל עובד בתחום כבר יותר מעשור, ומטפל במאבקי משמורת על בעלי חיים, תובע מרפאות וטרינריות על רשלנות, והתמחה בהגנה על כלבים מסוכנים. לעתים קרובות פעילותו מעוררת את זעמם של פקחי בעלי חיים ותובעים מחוזיים, אולם גם ארגונים למען זכויות בעלי חיים מתוסכלים לעיתים מפעילותו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה