משפט

ויקטורי תובעת ומפסיקה לשלם את דמי השכירות

רשת הסופרמרקטים ויקטורי הגישה לאחרונה לבית משפט השלום בתל אביב תביעה אזרחית בה היא מבקשת להצהיר כי חוזה השכירות של הסניף שלה בתחנה המרכזית החדשה בתל אביב, שנחתם עם חברת ריבוע כחול נדל"ן, בטל לכל המאוחר מיום 1 במאי 2022.

אבי פוגל | 
סניף ויקטורי (צילום Magma Images)

מכתב התביעה עולה כי במחצית חודש מאי 2015 חתמו ויקטורי והריבוע כחול נדל"ן מקבוצת אלון הריבוע הכחול, חוזה שכירות בלתי מוגנת לפיו ויקטורי תשכור מהריבוע הכחול נדל"ן בשטח של כ- 2000 מ"ר,  בקומה השלישית  בתחנה המרכזית החדשה בתל אביב, למשך 10 שנים.

בכתב התביעה שהגישו ויקטורי נטען כי החברה ביטלה את הסכם השכירות והפסיקה לשלם את דמי השכירות מחודש מאי בגל צו סגירה שיפוטי שהוצא לכל הקניון עוד בשנת 2021.  אותו צו נדחה מעת לעת אך לא בוטל חודשים רבים ובעקבותיו ננטש המתחם בהדרגה על ידי שוכריו ומשתמשיו.
 


בנוסף, בויקטורי טוענים כי שירותי הניהול במתחם פסקו, כניסות למתחם נסגרו, המעליות לא עובדות, החניה נחסמה, האשפה נערמה, והוא נהפך מוקד משיכה לעבריינים, חסרי בית, נרקומנים ומקום שנעשים בו מעשי אלימות ובהם מעשי אונס.

לטענת ויקטורי: הדבר מהווה הפרה יסודית של הסכם השכירות, שבו התחייבה הריבוע הכחול נדל"ן להעמיד לרשותה נכס שיהיה אפשר להשתמש בו.
ויקטורי מציינת, כי כל אותה העת המשיכה לשלם דמי שכירות לריבוע הכחול נדל"ן, אולם היא לא יכולה להמשיך לשאת בהוצאות בגין החזקת הסניף. על כן מסוף חודש פברואר-תחילת מרס הפסיקה להשתמש במושכר על אף ששילמה את דמי השכירות בגין החודשים מרס-אפריל.
כאמור, בכתב התביעה מבקשים ויקטורי להצהיר על בטלותו של החוזה וכן להורות על פיצול סעדים כדי שיוכלו להגיש תביעה על הנזקים שנגרמו להם

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה