משפט

הכה את אשתו לעיני ילדיהם ואיים: "תהיי שירה איסקוב 2"

כתב אישום הוגש ביום שלישי האחרון לבית המשפט כנגד תושב אלעד בשנות השלושים לחייו בחשד שתקף מספר פעמים את אשתו, בחלק מהפעמים אף נגד עיניהם של ילדיו, ואיים עלייה כי היא תהיה "שירה איסקוב 2"
מערכת ice |  2
ניידת משטרה (צילום shutterstock)
כתב אישום הוגש ביום שלישי האחרון לבית המשפט כנגד תושב אלעד בשנות השלושים לחייו בחשד שתקף מספר פעמים את אשתו, בחלק מהפעמים אף נגד עיניהם של ילדיו, ואיים עלייה כי היא תהיה "שירה איסקוב 2".
על פי כתב האישום, רצף האירועים בין השניים החל בחג שבועות האחרון, אז בזמן שהאישה ערכה את שולחן החג לקראת הארוחה, נכנס החשוד אל הבית ומסיבה שאינה ידועה תקף אותה במכת אגרוף בעינה וגרם לה לחבלה רצינית.
 
האירועים האחרים שמתוארים בכתב האישום התרחשו בחודש האחרון. למשל, במהלך אחד הוויכוחים בין השניים על רקע אי שביעות רצון החשוד מהתנהלותה של אשתו, איים עליה מספר פעמים ואמר לה כאמור כי היא תהיה "שירה איסקוב 2". במהלך ויכוח אחר, זרק החשוד אל עבר אשתו צעצועים וכן את מכשירו הסלולרי שפגע בפניה.
מיד לאחר מכן איים החשוד כי אם היא תלך לבית הוריה, הוא ישבור את רכבו של אביה ויפנצ'ר לו את הגלגלים. בתגובה, השליכה האישה צעצועים לכיוונו שלא פגעו בו, כשבמקביל היא ניסתה להימלט לחדרה של ביתם הקטנה. אלא שאז תפס אותה החשוד בשערות ראשה, ומול עיניהם של ילדיהם הקטנים משך אותה מסלון הבית לחדרה של ביתם, שם הטיח את ראשה על רצפת החדר. האישה הצליחה להתעשת, וברחה עם ילדיהם אל בית הוריה לפני שקורה אסון.
 
עוד מתואר בכתב האישום כי באותו ערב הגיע האיש אל בית הורי אשתו, קילל אותה בפני אחיה ועזב את המקום. למחרת, הגיע שוב אל הבית, ניפץ את אחד מחלונות רכבו של חמו באמצעות לבנה, ועזב שוב את המקום.  לאחר אירועים אלו, נעצר האיש ושוחרר ימים ספורים לאחר מכן בתנאים מגבילים.
אלא שגם הם לא מנעו ממנו להגיע שוב לביתו תחת השפעת אלכוהול תוך שהוא אומר לאשתו: "אני אבוא לפה מתי שאני רוצה, אני לא שם עלייך ולא על המשטרה". בהמשך אמר לילדיו הקטנים "אמא נחשבת לאישה מתה". כעת, מואשם החשוד בבית המשפט בגין שורה של עבירות, בהן: תקיפת בת זוג, איומים, היזק לרכוש במזיד, חבלה במזיד ברכב, הפרת הוראה חוקית ועוד.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין מילים בפי
    פאולה 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך משחררים ממעצר. הוא צריך להיות בכלא בעת ההליך המשפטי נגדו
    סגור
  • 1.
    בלי קשר אזיק אלקטרוני מאסר משמעותי שכולל לא עשיתם כלום (ל"ת)
    לילה 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור