ויראלי

הכה וסטר לאזרחים רנדומלית בתל אביב: צפו בתיעוד המזעזע

משטרת תל אביב פענחה לאחרונה סדרת מקרים של תקיפות אקראיות ברחבי תל אביב.. הבוקר הגישה יחידת התביעות כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בגין מספר תקיפות  

אבי פוגל | 
הנזק מאחת התקיפות (צילום דוברות המשטרה)
המשטרה פתחה השבוע בחקירה עם קבלת תלונות בגין תקיפות אקראיות של אזרחים ברח' לילינבלום בת"א. אחד הקורבנות מסר לחוקרי המשטרה כי יצא עם כלבו לטיול ברחוב ולפתע החשוד ניגש אליו, סטר בפניו ואיים עליו שיהרוג אותו כשהוא אוחז בכוח בידו.
דקות ספורות לאחר מכן, החשוד מבחין באזרח יושב ברכב והוא ניגש אליו, דפק על שמשת חלון הרכב ואיים עליו "אתה תיתן לי כסף אם לא אני ירצח אותך וישבור לך את כל האוטו"(הטעויות במקור). בהמשך, החשוד עקר את המגב, היכה באגרופים בחלון ובעט בדלת הנהג, ניפץ באבן את השמשה וגרם לנזק בשווי מאות שקלים. החשוד חזר אל הקורבן והיכה בו בעודו יושב ברכב עם האבן שהחזיק בידו וגרם לו לחבלות. הקורבן יצא מהרכב והצמיד את החשוד לרצפה עד להגעת שוטרים למקום.

מהחקירה עולה כי בין החשוד לבין 2 הקורבנות אין היכרות מוקדמת וכי מדובר בתקיפות אקראיות חמורות ללא כל סיבה מוקדמת.
 
שוטרי תחנת לב ת"א עצרו את החשוד (30, יפו) והוא נלקח לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נכלא. בדיון שהתקיים בבימ"ש השלום בת"א הוארך מעצרו של החשוד והיום יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה נגד החשוד כתב אישום המכיל 2 אישומים בעבירות של תקיפה הגורמת חבלה, חבלה במזיד ברכב ואיומים. יחד עם כתב האישום, יחידת התביעות בת"א הגישה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה