משפט

צפו: ערבי מותקף ע"י יהודים במרכז העיר ירושלים

התקיפות בימים האחרונים כנגד יהודים וכוחות הביטחון עוררו את זעמם של היהודים בירושלים. יהודים תקפו ערבי ברחוב בירושלים והאירוע תועד
מערכת ice | 
הפגנה בירושלים (צילום לפי שימוש בסעיף 27א' בחוק זכויות יוצרים)
הימים האחרונים מתוחים מאוד באזור ירושלים. תקיפות לא מעטות של ערבים ברחבי העיר ובעיקרה במזרחה מביאים את אותותיהם וכעת גם הציבור היהודי משיב אש. בסרטון שפורסם בטוויטר על ידי סולימאן מסוודה, עיתונאי תאגיד כאן, מציג שני סרטונים אותם צילם יהודה לסמן מחדשות הרגע.
על פי הסרטונים נראים ילדים ובני נוער תוקפים ערבי ברחוב יפו בירושלים על ידי זריקת חפצים כגון כסאות פלסטיק. הם עקבו אחריו לאורך מאות מטרים (ממה שנראה בסרטון) תוך כדי שהם קוראים "יהודי זה נשמה, ערבי זה בן זונה". המותקף, אשר אחז קסדת אופנוע בידו, מדי פעם חשב להגיב ולתקוף אותם בחזרה.
 
האירוע הסתיים ללא נפגעים לאחר, כפי שנראה באחד הסרטונים, שוטר ועוברת אורח מפנים את המותקף מהאזור תוך ניסיון להרגיעו. הוא נעלם מהתמונה כשהוא מלווה על ידי שני שוטרים. נראה כי מדובר באירוע אחד מיני רבים בימים מתוחים אלה.
כזכור, בימים האחרונים ערבי תושבי מזרח ירושלים תקפו את כוחות הביטחון ועבר אזרחים תמימים במספר רב של אירועים על ידי ירי, זריקת בקבוקי תבערה ועוד. באירועים נפצעו מספר אנשי כוחות הביטחון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה