משפט

המשפחות השכולות נפגשו עם הנשיא הרצוג ודנו ברפורמה המשפטית

המשפחות סיפרו לנשיא כי הן נלחמות במשפטיזציה של המלחמה בטרור כבר שנים רבות, ושהן רואות ברפורמה הקרובה הזדמנות גדולה במאמציהן למנוע את הקורבן הבא
מערכת ice | 
משפחות שכולות בבית הנשיא
משפחות שכולות מפורום "בוחרים בחיים" נפגשו אתמול (שני) אחה״צ עם נשיא המדינה יצחק הרצוג, במטרה לדבר על הרפורמה המשפטית ועל נחיצותה למלחמה בטרור.
בפגישה נכחו דבורה גונן אמא של דני ז"ל שנרצח בפיגוע במעיין ליד היישוב דולב ביוני 2015, הרצל ומירב חגאג הוריה של סגן שיר, שנרצחה בפיגוע בארמון הנציב בינואר 2017, בועז קוקיה אביו של רון ז"ל שנרצח בפיגוע בערד בנובמבר 2017, שמעון גולובנציץ אביו של סגן דוד גולובנציץ שנפל בחברון ביולי 2017, ברנדה למקוס אמא של דליה למקוס שנדקרה למוות בפיגוע בכניסה לאלון שבות בנובמבר 2014, דן לנדאו אביה של מיכל סלומון שבעלה אלעד נרצח בפיגוע בנווה צוף ביולי 2017 וכן היועץ המשפטי של הפורום עו״ד מוריס הירש.
 
המשפחות סיפרו לנשיא כי הן נלחמות במשפטיזציה של המלחמה בטרור כבר שנים רבות ושהן רואות ברפורמה הקרובה הזדמנות גדולה במאמציהן למנוע את הקורבן הבא. הנשיא הקשיב למשפחות בקשב רב ואמר כי דעתן חשובה מאד והבטיח להעביר את אמירותיהן לכלל הגורמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה