משפט

ריקי בליך מאיימת בתביעה: "חוסמת אותך, אתה תסתבך מאוד"

יו"ר שח"ם ריקי בליך שלחה הודעה זועמת ליו"ר המגן דים אמור: "דים, אני חוסמת אותך. מילה של עצה, אתה הולך לחטוף תביעת לשון הרע כי אתה מפרסם שקרים ועיוותים של המציאות. צר לי עליך כי אתה תסתבך מאוד. שיהיה בהצלחה"
מערכת ice |  2
ריקי בליך (צילום משה שי/פלאש 90)
אחרי שפורסם כי שחקן וחבר 'המגן', הארגון שמאגד שחקנים ושחקניות בישראל, מישל טרוני שידוע גם ככוכב רשת, טוען כי מעולם לא קיבל כספי התמלוגים מטעם חברת "אשכולות", כאשר לצורך העניין "אשכולות" לכאורה חייבת לשחקן סכום כסף מכובד לדבריו. ריקי בליך, יו"ר שחם יצאה בחריפות נגד חושף הפרטים דים אמור.
בליך שלחה הודעה זועמת לאמור וכתבה לו בוואטסאפ פרטי אותו חשף לאחר מכן בפייסבוק שלו: "דים אני חוסמת אותך. מילה של עצה, אתה הולך לחטוף תביעת לשון הרע כי אתה מפרסם שקרים ועיוותים של המציאות. צר לי עליך כי אתה תסתבך מאוד. שיהיה בהצלחה".
מי שלכאורה הגיבו לדבריו של אמור הם 'אשכול' עצמם, שלא ברור מי עומד מאחורי ההודעה, אך השיבו: "שלום לכם! היום בשעה 16:00 שלחתם מייל בנוגע למר מישל טרוני, לא נתתם אפילו יום עבודה למענה, לא העברתם ייפוי כוח בכלל שאתם מייצגים את מישל טרוני, אבל מיהרתם לפרסם פוסט, אז בואו נחדד את העובדות - 1. אשכולות פועלת ימים כלילות כדי לאתר את האמנים הרשומים אצלה, בהתאם לנוהל איתור מוטבים המפורסם בשקיפות באתר אשכולות 2. כבר לפני שנתיים, ללא קשר לפסק דין כזה או אחר פנינו למר מישל טרוני, שעד כה לא הצגתם שום יפוי כי אתם מייצגים אותו, באמצעות המסנג'ר (אנחנו לא מקבלים מגופי השידור פרטים ההתקשרות), מר מישל טרוני ראה את ההודעה ולא הגיב".
עוד נמסר: "3. אין לנו במערכת תיעוד של פניות מצד מישל טרוני, ונשמח אם תאירו את עיננו. 4. התמלוגים של מישל טרוני שמורים אצלינו בנאמנות וממתינים לו, הוא מוזמן לפנות אלינו, וכעת שהועבר לנו המספר הנייד שלו, בתקווה שזה אכן המספר הנייד שלו, אנו גם נפנה אליו. 5. שנה טובה ומתוקה! (היינו גם מצרפים צילומים של הפניות שנעשו אל מר מישל טרוני - אבל לא ניתן לצרף תמונות לתגובות בעמוד הזה משום מה...)". למעשה, אשכולות איששו בתגובה את הטענות של אמור על התמלוגים שלא שולמו לכאורה לטרוני ולכן התביעה שביקשה להגיש בליך מתייתרת.
במגן תקפו בחזרה בדף הפייסבוק שלהם: "כיצד ריקי בליך (כיו"ר שח"ם) קשורה לחברה פרטית בשם "אשכולות"? א' בליך בעלת המניה ב"אשכולות" (היא קיבלה את המניה לאחר שהתקבלה לשח"ם), ב' בנוס מאיימת בתביעה - כי כנראה בשח"ם אין חופש הביטוי! חייבים לשתוק! גב' בליך את חושבת שתפחידי את דים אמור או תוכלי להשתיק אותו? תביעת השתקה תהיה על חשבון ארגון שח"ם, כלומר על חשבון כספי הציבור או על חשבון השחקנים?".
ריקי בליך לא הגיבה לפניית Ice
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היא פשוט ?? (ל"ת)
    יוסי 02/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אמת!
    דים אמור 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמת יוצאת החוצה! כתבה חשובה!
    סגור