משפט

נפגעתם מהמלחמה? לשכת עוה"ד בניו-יורק והפירמה הבינלאומית יסייעו

לשכת עורכי הדין בישראל הקימה יוזמה במטרה לנסות ולסייע לאלפי אזרחים בסוגיות משפטיות שונות בזמן מלחמת "חרבות ברזל"
מערכת ice | 
עורכי דין נותנים מענה ראשוני בסוגיות משפטיות עקב המלחמה (צילום shutterstock, freepik)
ראש לשכת עורכי הדין בישראל, עמית בכר, לשכת עורכי הדין בניו יורק ועו"ד הנרי גרינברג, שותף בפירמת גרינברג טראוריג בניו יורק, שלה משרד גם בישראל. הם יזמו יחדיו אתר משותף שעלה השבוע לאוויר, במטרה לסייע לאלפי ישראלים שנפגעו כתוצאה מהמלחמה ולהעניק להם סיוע משפטי מהיר ויעיל, בעקבות אירועי הזוועות של ה-7 באוקטובר.
האתר נוצר בעקבות שיתוף פעולה פורה שנוצר בין לשכת עורכי הדין בישראל לבין לשכת עורכי הדין בניו יורק, כחלק ממגמת חיזוק הקשרים המקצועיים של הלשכה בישראל אל מול לשכות עורכי דין ברחבי העולם. האתר יושב על פורטל המתנדבים המקוון של פאלאדין, חברה מובילה בתחום מתן שירותים משפטיים בהתנדבות ופועל כממשק, המאפשר לחבר בין פניות של אזרחים בשאלות משפטיות שהתעוררו עקב המלחמה, לעורכי דין מתנדבים וזאת בהתאם לסוג ההתמחות שלהם. 
ריצ'ארד לואיס, נשיא לשכת עורכי הדין בניו-יורק אמר: "המאמצים הללו משקפים את מחויבותה ותמיכתה של לשכת עורכי הדין בניו-יורק בנפגעי המתקפה הברברית של ה-7 באוקטובר וההשלכות הנובעות ממנה. ללשכה היסטוריה ארוכה של עשייה למען הנגשת סיוע משפטי עבור אלה הזקוקים לו, ואני גאה להמשיך בעשייה זו במסגרת שיתוף הפעולה החשוב עם לשכת עורכי הדין בישראל".
 
הנרי גרינברג, שותף בפירמת עורכי הדין גרינברג טראוריג, שתרמה וליוותה את הקמת הפרויקט מסר: "זהו כבוד גדול, בתפקידי הנוכחי בגרינברג טראוריג, להרחיב את המחויבות ארוכת השנים של הפירמה לישראל באמצעות ליווי וסיוע בהקמת התשתיות בשביל פלטפורמת הפרו-בונו יוצאת הדופן הזו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה