-
אחרי קריסה של 80% במניה, המנכ"ל בטוח: "יש לנו מקום בשוק"חברת טעינת הרכב החשמלי התרסקה משווי של מיליארדים ומדד ת"א 90 והניבה למשקיעים הפסדים עצומים. אחרי הדוחות שמציגים בעיקר קיצוץ בהוצאות, המנכ"ל אורן עזר מספר למה הטוב עוד לפנינו בזמן שמשקיעים מלקקים את הפצעים - כולל גוף מוסדי ענק שהפסיד 140 מיליון שקל במניה בשנה אחת בלבד
-
"אנחנו מורידים את שער הדולר? זה הציבור": מנכ"ל כלל בראיוןקבוצת כלל הציגה דוחות חזקים לרבעון הראשון. מנכ"ל הקבוצה יורם נוה, שפך אור על התוצאות, על הירידה בתשואה להון וגם על סערת שער הדולר. לדבריו, אלו לא המוסדיים שלוחצים על שער החליפין כלפי מטה, אלא דווקא הציבור הרחב - שמחליט לנטוש את אחד ממסלולי ההשקעה הפופולאריים של השנים האחרונות. אז מה באמת מכתיב את התנודתיות בשוק ואיך תיראה התקופה הקרובה עבור כלל?
-
מנכ"ל וויקס חושף לראשונה: "הסיבות לפיטורים - שער הדולר וה-AI"המנכ"ל אבישי אברהמי פרסם מכתב נדיר ששלח לעובדי החברה, שבו הוא מאשר את הפיטורים ומצביע על שני גורמים מרכזיים. אבל מאחורי הניסוחים החמים מסתתר סיפור של החלטות פיננסיות שנויות במחלוקת, צמיחה אורגנית שכמעט קפאה ותחרות הולכת ומחריפה. האם זה מספיק כדי להציל את וויקס?


