-
אחרי התרסקות של 58%: הראל ויזל שם 50 מיליון שקל על המניה זאתאחרי ירידה של 58% בשנה האחרונה ורבעון חלש נוסף שהכביד גם על תוצאות פוקס עצמה, הבעלים הראל ויזל מכניס את היד לכיס: המניה של חברת הבת זולה מדי. המהלך מקפיץ את מניית ריטיילורס בכ-7.5% - אבל השאלה הגדולה נותרת פתוחה: האם הצלילה הסתיימה או שהיא עדיין בעיצומה?


