-
מאנדיי תשרוד, פייבר - אולי: אבל וויקס בדרך להפסיד במלחמת ה-AIכשפייבר הודיעה על פיטורים מאסיביים לפני שמונה חודשים, חלק מהמשקיעים ראו בכך מהלך חיובי - עד שהמניה התרסקה 50%. עכשיו תורה של וויקס, אך עם תוספת מדאיגה: חוב, הוצאות שיווק מנופחות, וצמיחה אורגנית שכמעט קפאה - בזמן שמאנדיי כבר מוכיחה שאפשר לנצח במלחמה הזו. האם וויקס עוד יכולה לשנות כיוון, או שסבב הפיטורים הגדול בתולדותיה הוא מעט מדי, מאוחר מדי?


