בארץ

אחמד טיבי יודח מהכנסת? "תומך טרור, לחתום בעד סילוקו"

לאחר שחבר הכנסת טיבי תמך בציוץ הקושר בין הפיגוע שאירע במוסקבה לבין המודיעין הישראלי והאמריקני, חה"כ יצחק קויזר קרא לחברי הכנסת לפעול למען הדחתו: "אני קורא לכל חברי הכנסת לתמוך בדרישה החשובה ולחתום בעד סילוקו מהכנסת", כתב בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר)
מערכת ice |  1
אחמד טיבי (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
חה"כ אחמד טיבי הצליח לעורר היום (שבת) סערה, כאשר סימן לייק לציוץ בטוויטר המאשים את ישראל וארה"ב בפיגוע הרצחני שאירע במוסקבה אתמול (שישי), שעליו ארגון הטרור דאעש לקח אחריות. "ידוע שדעאש הוא מבצע 'דגל כוזב' המנוהל על ידי המודיעין הישראלי לפגיעה במוסלמים". בעקבות תמיכתו בעמדה זו, חה"כ ויושב ראש סיעת עוצמה יהודית יצחק קרויזר החליט לפרסם פוסט בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר) הקורא לחברי הכנסת לפעול למען הדחתו של טיבי.
"בעקבות תמיכתו של תומך הטרור אחמד טיבי בקונספירציה לפיה ישראל עומדת מאחורי הפיגוע ברוסיה, התחלתי הערב באיסוף 70 חתימות של חברי כנסת להדחת ח"כ טיבי מהכנסת", כתב קרויזר. "אני קורא לכל חברי הכנסת לתמוך בדרישה החשובה ולחתום בעד סילוקו מהכנסת".
 
מטעמו של טיבי מסרו בתגובה לחדשות 12: "הלייק היה על הציוץ נגד דאעש ועל כך שתמיד הוא פועל נגד מדינות מוסלמיות או נגד מי שתומך בענין הפלסטיני. ולא נגד המשפט התמוה הזה. דאעש המפלצתית פוגעת הכי הרבה במוסלמים ובאסלאם ועל זה עשיתי לייק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך המחבל טיבי או זיבי עדיין בכנסת מה קורה לכם (ל"ת)
    ראובן 03/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור