בארץ

נבחרה להשיא משואה ומשם הכל הדרדר: מי מאיים על נסרין?

נסרין יוסף, אשר עזרה לחברי כיתת הכוננות ביישוב יתד שבעוטף עזה ושימשה כמתורגמנית, נבחרה להשיא משואה ביום העצמאות הקרוב. אלא שבסופו של דבר היא החליטה כי תוותר על המעמד, לטענתה בשל איומים שקיבלה על חייה. מנגד, יש מי שטוען שהיא הגזימה בסיפור הגבורה שלה והפרטים שסיפקה אינם מדויקים
מערכת ice | 
טקס הדלקת המשואות ה-75 בירושלים (צילום יונתן זינדל/פלאש 90)
נסרין יוסף, תושבת היישוב יתד בעוטף עזה אשר סייעה לכוחות הביטחון במהלך ה-7 באוקטובר, נבחרה להשיא משואה ביום העצמאות הקרוב בשל האומץ שהפגינה ותרומתה כמתורגמנית בזכות היותה דוברת ערבית. אלא שהיום (ראשון) היא ביקשה שלא להדליק את המשואה, לטענתה בשל איומים שהיא ספגה מצד ערבים.
כיתת הכוננות של קיבוץ יתד תפסה כמה מחבלים, אזקו אותם, והביאו אותם לאזור הבית של יוסף. אחד מהטלפונים של המחבלים צלצל ונסרין סייעה כמתורגמנית ובכך סייעה לתפוס מחבלים נוספים. בניגוד לתיאורים הללו, חברי קיבוץ טוענים כי היא הגזימה בפרטים וכי האירועים שסיפרה לא היו מדויקים לגמרי. במקביל, נסרין טענה כי חוותה עוינות באילת ולכן החליטה להסיר את מועמדותה מהטקס, "על מנת שנפגשה לא תיפגע מעבר למה שנפגעה, ובכדי לשמור על בני משפחתה מכל איומי המדיה והתקשורת", נמסר בהודעה מטעמה.
 
שרת התחבורה, מירי רגב, האחראית על טקס בהר הרצל ועל בחירת מדליקי המשואות קיבלה בצער את החלטתה של נסרין וממשרדה נמסר בתגובה: "השרה מצטערת לשמוע על החלטתה של נסרין, אך גאה ומצדיעה לה ולאיאד (בעלה) על כך שסיכנו את חייהם על מנת להציל אזרחים אחרים. השיחה עם נסרין שבה התבשרה על בחירתה להשאת משואה הייתה מרגשת במיוחד. השרה מאחלת לנסרין ומשפחתה רק טוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה