בארץ

אלמנת החטוף שנרצח בעזה ילדה: "יום עם רגשות מאוד מעורבים"

היום התקיימה ברית המילה לבנם הטרי של אלה (תבל"א) וטל חיימי ז"ל, אשר נחטף ונרצח באירועי ה-7 באוקטובר מקיבוץ ניר יצחק.  אלה חיימי: "יום עם רגשות מאוד מעורבים. מצד אחד נפרדים היום מליאור רודאיף ז״ל ומהצד השני אור גדול שמביא אלינו לוטן"

מערכת ice | 
אלה חיימי (צילום יחצ)
מוקדם יותר היום (חמישי) התקיימה ברית המילה לבנם הטרי של אלה (תבל"א) וטל חיימי ז"ל, אשר נחטף ונרצח באירועי ה-7 באוקטובר מקיבוץ ניר יצחק.  הברית המרגשת התקיימה במלון יו ספלאש ריזורט אילת, מרשת בתי המלון פתאל, אליה הגיעה כל קהילת קיבוץ ניר יצחק בעקבות מלחמת "חרבות ברזל".
שמו של הרך הנולד הוא לוטן, והוא פרי רעיונם אחיו של טל חיימי ז"ל אשר ביקשו להנציח את אותיות שמו בשמו של התינוק. אותו אירוע משמח ומרגש התקיים לאחר שמוקדם יותר היום התקיים טקס הפרידה של קהילת ניר יצחק מחבר הקיבוץ, ליאור רודיאף, אשר ביום שלישי האחרון נודע כי נרצח באירועי הטבח המזעזעים שהתרחשו ב-7 באוקטובר וגופת נחטפה לרצועת עזה.
טקס הפרידה מרודאיף התקיים היום בשעות הבוקר, בקיבוץ חצור בהשתתפות חבריו מקיבוץ 'ניר יצחק'. בדומה לרודאיף, גם ההודעה הקשה כי גופתו של טל חיימי, חבר כיתת הכוננות של הישוב, שנרצח ב-7 לאוקטובר כשיצא להילחם במחבלים, מוחזקת ברצועה, הגיעה כחודשיים לאחר מתקפת הפתע. 
אלה חיימי, האם הטרייה ואלמנתו של טל חיימי: "יום עם רגשות מאוד מעורבים, מצד אחד נפרדים היום מליאור רודאיף ז״ל ומהצד השני אור גדול שמביא אלינו לוטן". אלמנת החטוף התייחסה למצב הביטחוני המורכב ואמרה: "בימים של דיבור על עסקה, אין דבר חשוב יותר מהחזרת החטופים, החיים לשיקום והנרצחים והחללים לקבורה באדמת הארץ.  היום, ביחד עם משפחה וחברים, נשמח על הולדת לוטן ולרגע לא נפסיק לכאוב ולהתגעגע לטל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה