בארץ

בן גביר נכנס בשר הביטחון: "ממשיך את דרכה של זהבה גלאון"

לאחר ששר הביטחון אמר לחברי סיעת הליכוד כי "אנחנו ממשיכי דרכו של בגין, לא של בן גביר", גלנט הותקף על ידי השר לביטחון לאומי ברשת החברתית X. איתמר בן גביר: "גלנט זה גנץ, זה המשך הקונספציה"

מערכת ice | 
זהבה גלאון, איתמר בן גביר (צילום פייסבוק/ זהבה גלאון, פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שציין בישיבת סיעת הליכוד כי "הליכוד זה הבית שלי, אני נשאר, אנחנו ממשיכי דרכו של בגין, לא של בן גביר", שר הביטחון הותקף על ידי השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). 
בציוץ שפרסם מוקדם יותר היום (שני) ברשת החברתית X, בן גביר תקף בחריפות את גלנט וכתב: "רוב מכריע מהליכודניקים הם פטריוטים ישראליים שתומכים בקו התקיף שלי ולא בקו הכנוע של גלנט וכן בפיטורו כשר הביטחון". בהמשך הציוץ, כתב בן גביר: "גלנט זה גנץ, זה המשך הקונספציה. מה שאני מייצג זה הימין האמיתי והנחוש. גלנט ממשיך את דרכה של זהבה גלאון".
 
מושב הקיץ של הכנסת נפתח היום (שני) ועל רקע הצהרתו הדרמטית של התובע בבית הדין בהאג, נתניהו החל להחתים רבים מחברי הכנסת על הצהרה נגד התובע קארים חאן. על רקע דברים אלו, מוקדם יותר היום, התקיימה ישיבת סיעת הליכוד.
לאחר שחה"כ עמית הלוי, תקף את שר הביטחון וציין בפני הנוכחים בישיבת סיעת הליכוד: "המלחמה הזאת היא כישלון קולוסאלי. אתה אמון על הביטחון", גלנט מיהר להגיב לביקורת החריפה שהופנתה אליו.
שר הביטחון גלנט התייחס לדבריו שעוררו סערה בנוגע לעמדתו בנושא השליטה הצבאית ברצועת עזה. "אין לנו מספיק חיילים לזה. אני נגד מדינה פלסטינית. שלא יהיה שם לא חמאס ולא ישראל", ציין בפני הנוכחים. בהמשך דבריו, שר הביטחון ציין כי בכוונתו להישאר בליכוד ואף הוסיף: "אנחנו ממשיכי דרכו של בגין, לא של בן גביר - יש לנו ערכים ואני מציע שלא נשכח שאנחנו תנועה ממלכתית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה