בארץ

בן ברק מפתיע: "אתמודד מול לפיד על ראשות המפלגה"

יש עתיד נפתחה לפריימריז על ראשות המפלגה ערב הבחירות החולפות אך בצעד לא מפתיע איש לא העז להסתכן ולהתמודד מול לפיד שנבחר לקדנציה נוספת. רם בן ברק אינו סנונית ראשונה אבל מצויד באומץ רב ועם נכונות לשלם את המחיר במקרה של הפסד 
דוד זולדן | 
יאיר לפיד, רם בן ברק (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, רועי כץ)
חבר הכנסת רם בן ברק מיש עתיד, הצהיר הבוקר כי בכוונתו להתמודד על ראשות המפלגה גם אם יידרש להתעמת ראש בראש מול ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד, שצפוי לפנות את תפקידו בקרוב לבנימין נתניהו לאחר ההפסד בבחירות.
 
אחרי נפילת גוש השינוי מפתיע הבוקר ח"כ רם בן ברק מסיעת יש עתיד ומצהיר כי יתמודד מול ראש מפלגתו יאיר לפיד על ראשות המפלגה. בן ברק מנצל את המצב החדש במפלגה אחרי שיש עתיד נפתחה לפריימריז על ראשות המפלגה ומצהיר כוונות. האם סיכוייו לנצח את לפיד גבוהים? עוד מוקדם לדעת ובינתיים יהיה מעניין לחכות ולראות מה ילד יום.
האם לפיד יתחרט על הצעד שעשה? אחרי שכבש את ראשות הממשלה והוביל בפרק זמן קצר להישגים שהוא יכול להתפאר בהם הוא חש כעת ביטחון להתמודד במפלגתו. יש עתיד נפתחה לפריימריז על ראשות המפלגה ערב הבחירות החולפות אך בצעד לא מפתיע איש לא העז להסתכן והתמודד מול לפיד שנבחר לקדנציה נוספת. פרשת עופר שלח מהדהדת בין השורות ואולי אפשר לראות בה אירוע טראומטי ואזהרת מסע למי שבוחרים בהרפתקה שאת סופה מי ישורנו. בפעם האחרונה שאיש מחברי יש עתיד ביקש להתמודד מול יאיר לפיד היה זה עופר שלח שלבסוף נאלץ לעזוב את יש עתיד ונותר מחוץ לפוליטיקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה