בארץ

טיבי הגיש תלונה לקצין הכנסת בעקבות האיומים על חייו

התלונה הוגשה בעקבות דבריו של חבר מועצת עיריית ירושלים ששיגר איחולי מוות לח"כ אחמד טיבי "בקרוב אצלך!", ורמז בדבריו כי גורלו יהיה כמו סופה הטראגי של הילדה הפלסטינית שנהרגה בשוגג במהלך פעילות צה"ל בג'נין. יוסף בתגובה לתלונה של טיבי נגדו: "מחר אגיע לכנסת בהזמנת שר לעתיד על אפו וחמתו של טיבי" 

דוד זולדן | 
אחמד טיבי (צילום ראובן קופיצינסקי דוברות עיריית ירושלים פלאש 90/ אבשלום ששוני, אוליביה פיטוסי)
סערה בעקבות דבריו של חבר מועצת עיריית ירושלים ששיגר איחולי מוות לח"כ אחמד טיבי ורמז בדבריו כי גורלו יהיה כמו סופה הטראגי של הילדה הפלסטינית שנהרגה בשוגג במהלך פעילות צה"ל בג'נין. בעקבות הפרסום ב-ice, החליט ח"כ אחמד טיבי להגיש תלונה לקצין הכנסת נגד חבר מועצת העיר ירושלים, יהונתן יוסף שמגיב לתלונה של טיבי נגדו: "מחר אגיע לכנסת בהזמנת שר לעתיד על אפו וחמתו של טיבי". כאשר בדבריו עוקץ יוסף את טיבי ורומז שיגיע על פי הזמנתו של ח"כ בן גביר.   
 
חבר מועצת עיריית ירושלים, יהונתן יוסף איחל לח"כ אחמד טיבי: "בקרוב אצלך" ורמז בדבריו כי גורלו יהיה כמו סופה הטראגי של הילדה הפלסטינית שנהרגה בשוגג, כנראה בידי כוחות צה"ל שפתח בבדיקת האירוע.   
יוסף הגיב לציוץ בטוויטר של ח"כ אחמד טיבי שהאשים את ישראל בהריגת הילדה הפלסטינית במהלך פעולת צה"ל בג'נין השבוע ואף כינה אותה "פשע מלחמה". בציוץ כתב טיבי כי "ג׳נה זכארנה, בת 15 נהרגה מכדור בראשה כשהייתה על גג ביתה כשחיילי כיבוש בג'נין ירו לעבר הגגות. עוד הרוג/ה פלסטינית שמתווספת לשנה הקטלנית ביותר מבחינת מספר ההרוגים הפלסטינים (ללא המלחמות על עזה) מזה שנים רבות. פשע מלחמה".
 
חבר עיריית ירושלים באיחולי מוות לאחמד טיבי: "בקרוב אצלך!" סערה בעקבות דבריו של חבר מועצת עיריית ירושלים ששיגר איחולי מוות לח"כ אחמד טיבי ורמז בדבריו כי גורלו יהיה כמו סופה הטראגי של הילדה הפלסטינית שנהרגה בשוגג במהלך פעילות צה"ל בג'נין  
איש התקשורת ישראל פרי שידוע בעמדותיו הפרו פלסטיניות צייץ בתגובה אופיינית: "הסתה לרצח, ממש פה, שחור על גבי טוויטר: יהונתן יוסף, חבר מועצת עיריית ירושלים ואיש הימין הקיצוני, מגיב לח"כ אחמד טיבי בהסתה מסוכנת ובאיחול מוות". הסתה לרצח, ממש פה, שחור על גבי טוויטר: יהונתן יוסף, חבר מועצת עיריית ירושלים ואיש הימין הקיצוני, מגיב לח"כ אחמד טיבי בהסתה מסוכנת ובאיחול מוות.
 
יהונתן יוסף חבר מועצת העיר ירושלים מסר בתגובה כי "אחמד טיבי הוא תומך טרור עלוב שמהלל שהידים מתים ורוצחים חיים ושימש כיועץ לרב המחבלים ערפאת שרצח 11,000 יהודים ובכך הפך לגדול רוצחי היהודים אחרי היטלר. אני מייחל ליום בו ימשיך לייעץ לאהוב ליבו ערפאת בגיהינום".
מלשכתו של ח''כ טיבי נמסר: "זו פעם שנייה ולכן הוגשה תלונה לקצין הכנסת נגד חבר מועצת העיר ירושלים יהונתן יוסף".
יהונתן יוסף הגיב על התלונה של טיבי נגדו ואמר: "מחר אגיע לכנסת בהזמנת שר לעתיד על אפו וחמתו של טיבי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה