בארץ

נשיא התאחדות התעשיינים: "קורא לממשלה להשקיע תקציבים נוספים"

ד"ר רון תומר נאם ב"כנס סביבה 2050" ואמר כי התעשייה הישראלית לוקחת חלק מלא במאבק שינויי האקלים
מערכת ice | 
רון תומר (צילום יחצ)
נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד"ר רון תומר, נאם הבוקר (ג׳) ב״כנס סביבה 2050" ואמר כי התעשייה הישראלית לוקחת חלק מלא במאבק שינויי האקלים. לדברי נשיא ההתאחדות "המאבק בשינויי האקלים הוא מאבק של האנושות כולה, והתעשייה הישראלית רואה את עצמה שותפה משמעותית למאמץ, הן הלאומי והן הבינלאומי, להפחתת הפליטות ולשמירה על סביבה מקיימת. חברות רבות בתעשייה הישראלית כבר אימצו לעצמן מדיניות וולונטרית להפחתת פליטות, ומחויבויות ארוכות טווח, עד כדי איפוס פחמן בשנת 2050".
״התעשייה היא הפתרון״, אמר ד״ר תומר, ״ויש לא מעט חברות שמפתחות את טכנולוגיית העתיד לאנרגיות מתחדשות ואגירת אנרגיה ועלינו , גם כמדינה, לסייע ולעזור להן.  כמו כן, הוסיף תומר כי במבחן התוצאה, ניתן לראות ירידה של עשרות אחוזים בפליטות, באמצעות השקעות עתק, יישום טכנולוגיות חדשניות, וקידום כלכלה מעגלית.
 
"ההפחתה נובעת הן ממעבר משימוש בפחם, מזוט וסולר לגז טבעי ואנרגיה מתחדשת והן כתוצאה מביצוע התייעלות אנרגטית במפעלי תעשייה", אמר ד״ר תומר, ״אולם, אנחנו לא עושים מספיק בכל הקשור לכלכלה מעגלית וטיפול בפסולת ואני קורא לממשלה להשקיע תקציבים נוספים לשם כך, כי אם לא יהיה גוף מתכלל שיאפשר כלכלה מעגלית- יהיו הרבה תוכניות טובות שתישארנה על הנייר בלבד אם לא יהיו תמריצים ממשלתיים ולכן צריך לעשות הכל בשיתוף כדי לעשות את זה נכון יותר וטוב יותר״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה