בארץ

המחאה נמשכת: שבת שביעית ברציפות של הפגנות ענק

המחאה נגד הרפורמה המשפטית ממשיכה: שבת שביעית ברציפות שעשרות אלפי מפגינים לעשרות מוקדים ברחבי הארץ במטרה למנוע את הרפורמה המשפטית אותה מנהיג שר המשפטים יריב לוין
מערכת ice |  1
פעילי יש עתיד במחאה (צילום באדיבות יש עתיד)
אחרי השביתה והפגנת הענק ביום שני כנגד הרפורמה המשפטית אותם מובילים שר המשפטים יריב לוין וראש הממשלה בנימין נתניהו, בשעה זו מפגינים בכ-50 מוקדים שונים זו השבת השביעית ברציפות כנגד הרפורמה.
ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד, ביחד עם חברי סיעתו, יצאו למחות ביחד עם אזרחים רבים כנגד "ההפיכה המשטרית שמאיימת לקרוע את העם" לדבריהם. "אנחנו לא נוותר. ברחובות, בוועדות הכנסת ובמליאה אנחנו נלחם על הדמוקרטיה הישראלית. על הבית שלנו", מסרו מהמפלגה.
 
ביש עתיד רוצים לשחזר את ההפגנות ביום שני הקרוב ומסרו "אנחנו קוראים לכולם להגיע שוב בשני הקרוב לירושלים ולהמשיך את המאבק כנגד השלמת החקיקה שתפגע בכיס של כל אזרח במדינה, באחדות העם ותפרק את החברה הישראלית. לא ניתן לחופש של נתניהו לפגוע בחופש שלנו. עוצרים את הטירוף – נלחמים על המדינה".
גם יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, שנמצא ביחד עם ראשי המחאה, הגיב לדבריו של שר המשפטים וצייץ בטוויטר: "יריב, מי שרוצה לדבר – לא דוהר. לא נהיה ועדת הקישוט שלך או של ח"כ רוטמן כדי לסמן וי על הידברות ולדכא את המחאה. תעצור, נדבר. לא תעצור – אות הקלון של ההפיכה המשטרית יהיה חרוט על מצחך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אז יד משטרה
    שלומי 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להגיש תלונה במשטרה הם ישמחו לחקור זה מליון אחוז פלילי הזדמנות להיפתר מחולדאי רק תגישו תלונה בן גביר יבדוק שנחקרים
    סגור