בארץ

הנשיא הרצוג על רקע הפיגועים: "המשיכו לקיים שגרת חגים"

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, קרא לאזרחי ישראל, על רקע גל הטרור שמכה את המדינה בימים האחרונים להראות את חוזקה של המדינה ולא להתקפל כנגד הבאים להרע לנו וקרא "אל תתנו למבקשי רעתנו להשפיע על חיינו"
מערכת ice | 
יצחק הרצוג (צילום חיים צח)
בימים האחרונים מדינת ישראל נמצאת בעיצומו של גל טרור שהכה במקומות שונים וגבה עמו קורבנות לאחר ששתי אחיות בנות 16 ו-20 נרצחו בבקעת הירדן ותייר איטלקי בן 35 נדרס בטיילת בתל אביב.
נשיא המדינה, יצחק הרצוג, פרסם בפייסבוק פוסט בו מסר את תנחומיו "ליבנו דואג על אובדן החיים ואנו מתפללים להחלמתם המהירה של הפצועים" וניסה לחזק את אזרחי מדינת ישראל.
 
"אויבנו פועלים בדרכים שונות ומגוונות לפגוע בנו באופן מכוון במהלך התקופה הזו שאמורה להיות תקופת חג וחופשות. בשקרים נתעבים הם מלבים אש בין-דתית זרה. על גבה הם בונים פרובוקציות ומסיתים לפעולות אלימות ורצח של חפים מפשע על גבולותינו ובתוכנו", כתב הנשיא.
הרצוג המשיך להאשים: "באופן מכוון הם פועלים להעמיק את קווי השסע בתוכנו, חותרים לפצל אותנו וחוגגים על הדם. הם מפרשים בצורה מוטעית לגמרי את הרוח הישראלית. הם מפרשים בצורה מוטעית את תרבות הוויכוח הישראלית. הם מפרשים בצורה מוטעית את הרוח הדמוקרטית הישראלית שיכולה להגיע לוויכוחים קשים ומרים ולמחאות והפגנות נוקבות – אך להיות מלוכדת כנגד כל צר ואויב".
הרצוג סיים את דבריו בקריאה: "המשיכו לקיים את שגרת החגים, כל אחד לפי מנהגיו ושמחותיו. צאו לטייל בארצנו היפה. הקפידו לשמור על ערנות וזהירות כמתבקש מהתקופה הזו. אבל אל תתנו למבקשי רעתנו להשפיע על חיינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה