בארץ

נציגת יש עתיד בהרהורי תשובה? התפילה שריגשה את הצופים

ח"כ דבי ביטון מיש עתיד הפתיעה, כשסטתה מהקו הנוקשה של מפלגתה בכל הנוגע למלחמה בלתי מתפשרת ברפורמה וריגשה את צופיה בתפילה מצמררת
דוד זולדן |  1
דבי ביטון (צילום אלעד גוטמן)
נציגת יש עתיד, ח"כ דבי ביטון הפתיעה כשעלתה לדוכן הנואמים וריגשה את שומעיה: "עם פתיחתו של מושב הקיץ בכנסת ישראל, אני בוחרת לפתוח את נאומי בתפילה לאחדות אזרחי מדינת ישראל תהא דעתם אשר תהא".
תפילה שחוברה ע"י הצדיק הקדוש בעל הנועם אלימלך. "אַדְּרַבָּה, תֵּן בְּלִבֵּנוּ שֶׁנִּרְאֶה כָּל אֶחָד מַעֲלַת חֲבֵרֵנוּ וְלֹא חֶסְרוֹנָם. וְשֶׁנְּדַבֵּר כָּל אֶחָד אֶת חֲבֵרוֹ בַּדֶּרֶךְ הַיָּשָׁר וְהָצוּי לְפנֶיךָ, וְאַל יַעֲלֶה בְּלִבֵּנוּ שׁוּם שִׂנְאָה מֵאֶחָד עַל חֲבֵרוֹ, חָלִילָה. וּתְחַזֵּק אוֹתָנוּ בְּאַהֲבָה אֵלֶיךָ, כַּאֲשֶׁר גָּלוּי וְיָדוּעַ לְפנֶיךָ, שֶׁיְּהֵא הַכֹּל נַחַת רוּחַ אֵלֶיךָ. אָמֵן כֵּן יְהִי רָצוֹן", התפללה ביטון. 
 
"אנחנו עומדים בפתחה של הזדמנות חד פעמית לשבת ולהכיר במשותף ביננו ולא במפלג. מזה כ 17 שבועות יוצאים מפגינים נגד ההפיכה השלטונית כשהם חמושים בדגל ישראל מתייצבים בגשם ובשמש , זקנים, מבוגרים, נשים, גברים וילדים", סיפרה ביטון.
"מנגד מזה כשבועיים החלו תומכי "הרפורמה" אין צורך לבקש מהם להגיע להפגנות הם פשוט פטריוטים אמתיים שלא מבקשים דבר לעצמם כי אם רק השבת המצב לקדמותו .מדם ליבם זועקים הם 'דמוקרטיה'. מנגד ניתן לראות לא מעט מבני עמנו שמפגינים למען הרפורמה אף הם חמושים בדגלים".
הסבירה ביטון והבהירה כי: "לא סוד שאני הצד של מתנגדי ההפיכה עם זאת מצב האומה ואזרחיה מדאיג וכפי שכל חיי סברתי כי כל ירידה היא לצורך עליה אני רואה הזדמנות נפלאה שבשלה העת לחוקה ברוח מגילת העצמאות כפי שהוצע זה מכבר ע"י יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קשקשנית שאמרה דברים נבובים וסיסמאות (ל"ת)
    סימי 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור