בארץ

בן גביר מחרים את ההצבעות בכנסת בעקבות מדיניות ההכלה בעזה

נתניהו דרוך לאור החלטת השר בן גביר שמשגר מסר חד ונוקב לממשלה: "בהתחלה אמרו לנו רפורמה, ואז רמאדן, עכשיו אין סיבה לא להגיב בעוצמה"
דוד זולדן |  2
אלמוג כהן, בצלאל סמוטריץ', איתמר בן גביר, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אלכס קולומויסקי, יונתן זינדל)
טלטלה בממשלה בעקבות התגובה הרופסת של צה"ל בעזה: סיעת עוצמה יהודית בראשות השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הודיעה שלא תתייצב היום לדיונים וההצבעות במליאת הכנסת, נוכח מדיניות ההכלה של הממשלה. בעקבות התגובה הרופסת בעזה במהלך הלילה, סיעת עוצמה יהודית בהחלטה דרמטית שלא להגיע להצבעות בכנסת היום. הסיעה תקיים ישיבת סיעה מיוחדת בעיר שדרות.
ח"כ אלמוג כהן מסיעת עוצמה יהודית תקף בעוצמה: "בעקבות היממה הקשה שעברתי ביחד עם אחיי ואחיותיי תושבי הדרום, החלטתי שלא אגיע היום לכנסת להצבעות (ואף אמשוך את הצעת החוק שלי שאמורה לעלות היום להצבעה במליאה), אלא אשהה לצד תושבי הדרום ואפתח לשכה פרלמנטרית בעיר שדרות".
 
עוד ציין כהן: "התגובה הרופסת של צה"ל בוודאות מזמינה את הסבב הבא שימשיך ויפגע בחיי ילדינו ובמרקם החיים התקין של תושבי העוטף והדרום אשר שמו מבטחם בנו. לא אאפשר בשום פנים ואופן את הפיכת חלוצי הנגב והדרום לתושבים סוג ב׳. פרטים נוספים אודות מיקום ושעה יימסרו בהמשך, תושבי הדרום מוזמנים להגיע ולהביע מחאתם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דדהדגה
    ג 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכשלת ישראל לא צריכה תירוצים לכניעה לטרור הפקרת יהודים - לטרור ורצח = זאת המורשת שלהם
    סגור
  • 1.
    תגובה ראויה בעזה היא
    יקי 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייבים להתחיל למוטט על כל רקטה לישראל בניין מגדל דירות אסטרטגי בשכונות היוקרה בעזה כמו כן כבישי ראשיים במרכזי היוקרה בנוסף למינהרות מבחינתם להפציץ גלי אבנים רק משדר חולשה מצידנו ועוד כיד הדימיון שיבינו שאנחנו משוגעים לביטחון אזרחי ישראל צריך להחתפרע עליהם רק כך יהיה שקט והרתעה .
    סגור