בארץ

נתניהו לא כינס השרים מחשש להדלפה

המבצע בעזה וחיסול שלושת הבכירים של הג'יהאד האיסלאמי ממשיך לעורר תמיהה בקרב המודרים ממנו נוכח אלה שכן ידעו ועודכנו מבעוד מועד. ארבעה שרים היו שותפי סוד: גלנט, דרמר, לוין וסמוטריץ'
דוד זולדן |  1
איתמר בן גביר, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון, תומר נויברג)
מבצע "מגן וחץ" שנועד לפגוע בטרוריסטים בעזה יוצר מתח וחשדנות בין ראש הממשלה לשרי הקבינט שלא שותפו בסוד ההחלטה.
לפני היציאה למבצע בעזה וחיסול שלושת הבכירים של הג'יהאד האיסלאמי, ארבעה שרים ידעו על כך מבעוד מועד: גלנט, דרמר, לוין וסמוטריץ' שידעו על החיסול בעזה ועל המבצע המתוכנן.
נזכיר כי צה"ל פתח הלילה במבצע צבאי ברצועת עזה בו תקף מטרות של הג'יהאד האסלאמי, ובמסגרתו חוסלו בבכירים בזרוע הצבאית של הארגון, בהם חליל בהיתיני, האחראי על הירי הרקטי למרחב עוטף עזה, טארק עז אלדין, האחראי על כוונת פעולות הג'יהאד ביהודה ושומרון וג'האד ע'נאם, מזכיר המועצה הצבאית של ארגון הטרור. 
השר בן גביר שלא שותף בסוד הדברים בירך ואמר כי: "בעקבות קבלת עמדתנו והמעבר מהכלה להתקפה בסיכולים הממוקדים של בכירי הג'יהאד האיסלאמי נחזור להצביע עם הממשלה. יש לקוות שההתקפיות תישמר לאורך זמן". 
השר בצלאל סמוטריץ' הגיב: "אזרחי ישראל בידיים טובות ומי שיפגע בנו צריך לדעת שהוא לא ינקה בזמן ובעיתוי הנכון. תודה לצה"ל ולכוחות הביטחון על הביצוע ולראש הממשלה ושר הביטחון על ההובלה. חיבוק גדול לתושבי הדרום ותודה לאזרחי ישראל שנותנים אמון גם כשאי אפשר לומר הכל בזמן אמת. צה"ל ערוך להמשך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביבי רצה לשלוח את איתמר ב"ג לאירופה ולצאת למבצע בלעדיו (ל"ת)
    מ 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור