בארץ

מרגש: ילדי עמותת סאנרייז נהנו מיום כיף חינמי בפלאנט ב"ש

עמותת סאנרייז, שפועלת למען ילדים שאובחנו עם מחלת הסרטן, קיימה ביום שישי האחרון יום כיף למאה ילדי העמותה, בצל הביטולים הרבים של קייטנות האביב עקב מחסור בתקציב
מערכת ice | 
יום כיף סאנרייז (צילום באדיבות עמותת סאנרייז)
עמותת סאנרייז, שפועלת למען ילדים שאובחנו עם מחלת הסרטן, קיימה ביום שישי האחרון יום כיף למאה ילדי העמותה, בצל הביטולים הרבים של קייטנות האביב עקב מחסור בתקציב. המחווה המרגשת התקיימה בפלאנט בבאר שבע והילדים נהנו ממגוון פעילויות עם בני משפחותיהם.
יום הכיף היה חינמי לגמרי וכלל נסיעה ברכבת חשמלית, השתתפות במתחם פעלטון שכלל מגוון אטרקציות, פעילות באולינג לילדים הבוגרים והקרנת הסרט "קרוקודיל". כמו כן, מגוון עסקים תרמו לפעילות ולהנאה של הילדים, בהם קפה אלנבי, רשת באולינג ארבל, גלידה לג'נדה, קולנוע פלאנט ועוד.
 
כיום עמותת סאנרייז היא היחידה שמפעילה קייטנות דו לשוניות שמונגשות לילדים חולי סרטן ומשפחתם. הפעילויות כוללת אירועי חברה וגיבוש במחלקות בבתי החולים לאורך כל השנה. עם זאת, גם העמותה הזו סובלת ממחסור תקציבי ניכר כבר מאז תקופת הקורונה, אך היא עדיין מתאמצת לקיים פעילויות חשובות אלו.

באדיבות עמותת סאנרייז
אסי אביב, מנכ"ל ישפרו פלאנט באר שבע, מסר: "לאחר שהשתתפתי במרוץ הלילה של באר שבע למען ילדי סאנרייז נחשפתי לעובדה שמאז הקורונה ובשל מצוקה תקציבית לא יכלה העמותה להפעיל גם את קייטנות האביב אלא רק את קייטנות הקיץ, אז בחרנו להפתיע את הילדים והמשפחות עם יום כיף חינמי ומיוחד".
מירית פרנקל, מנכ"לית סאנרייז, הוסיפה: "אנחנו מתרגשים מהיוזמה המיוחדת למען הילדים והמשפחות, בכל מרוץ אנחנו פוגשים עוד אנשים טובים ומובילים כמו אסי אשר בוחרים להתגייס למען הילדים. מאות ילדים ישבו בבית במהלך חופשת הפסח ונמנעה מהם הזכות להשתתף בקייטנה כמו כל ילד אחר, ומבחינתם וגם מבחינת הורים שלהם אירוע כזה הוא נקודה של אור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה