תקשורת ומדיה

ינון מגל מתפוצץ: "איפה השרמוטות? איפה השמאל וערוצי התבהלה?"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, הגיב בטוויטר לרצח המזעזע של שרית אחמד על רקע נטייתה המינית: "איפה ארגוני הנשים? איפה ארגוני הלהט"ב? איפה תקשורת השמאל? דמיינו מה היה קורה פה אם הנרצחת (והרוצח) היו יהודים... ותזכרו תמיד המאבק שלהם הוא פייק הוא פוליטי!"
תום נחום |  2
ינון מגל (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
שרית אחמד, בת 18 מהכפר כסרא, נורתה למוות ביום שישי האחרון בצומת כישור שבגליל המערבי בעודה יושבת ברכבה בצומת. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בה פעולות החייאה ופינה אותה למרכז הרפואי גליל שבנהריה, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.
מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, הגיב לרצח המזעזע וכתב בציוץ בטוויטר: "נרצחה פה צעירה דרוזית לסבית. איפה ארגוני הנשים? איפה ארגוני הלהט"ב? איפה מצעד השפחות? איפה מצעד השרמוטות? איפה תקשורת השמאל? איפה ערוצי התבהלה? דמיינו מה היה קורה פה אם הנרצחת (והרוצח) היו יהודים... ותזכרו תמיד המאבק שלהם הוא פייק הוא פוליטי!".
לפני כשלוש שנים התלוננה שרית במשטרה כי שני אחיה מאיימים על חייה, בשל נטייתה המינית. האחים הורשעו ונשפטו כל אחד לשלושה וארבעה חודשי מאסר. באחרונה שהתה במקלט לנשים מוכות בשל כך שחשה שוב מאוימת. המשטרה חושדת כי אחד האחים קשור כעת למעשה הרצח.
 
בשיחה עם N12, הכחיש אביה של הצעירה כי אחיה או מי מבני משפחתה מעורבים ברציחתה. "היא אמרה לי 'אבא אני הולכת'", סיפר על השיחה האחרונה עם בתו, "היא לא אמרה לי לאיפה. רק אמרה שהיא יוצאת לכמה דקות. אני לא יודע לאיפה הלכה ולמה. התקשרתי אליה והיא לא ענתה לי, ידעתי שלא תענה לי יותר; אימא שלה ירדה בריצה למטה וקראה לי לבוא לבית חולים".
"ממי היא אוימה?", סירב האב להאמין כי מישהו ממשפחתה פגע בה. "הלוואי וכל הבחורות בעולם היו זוכות לפינוק כמוה, ממני, מאמה ומאחיה. הייתה לה איזו בעיה, מישהי עבדה עליה והוציאו אותה מהבית. היא רצתה להשתחרר מהמקלט, התקשרה לאח שלה ואמרה לו 'בוא, קח אותי'. הוא החזיר אותה הביתה".
"על מה יחקרו?", המשיך האב, "הלוואי וכל בחורה בעולם תקבל יחס כמו שהיא קיבלה מאחים שלה", אמר והוסיף: "במי לחשוד? כל החברים בכפר, ברוך השם, אנחנו חברים ביחסים טובים. היא הייתה הלב שלי, הוציאו לי את הלב".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד אדיוט ביביסט עלוב
    רואן 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליקוי מאורות,למה נותנים לו במה?
    סגור
  • 1.
    מה חדש? את השמאל חיי נשים וזכויות מעניין רק כשזה פוליטי (ל"ת)
    דגנית 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור