בארץ

ראש המוסד לשעבר בהפגנות מול בית המשפט העליון: "הוכרזה דיקטטורה"

ראש המוסד לשעבר, תמיר פרדו, הצטרף בעת זו להפגנה של התנועה לאיכות השלטון והצנחנים נגד הרפורמה המשפטית, מול בית המשפט העליון בבירה, ומסר: "היום קבל עם ועולם הכרזנו על הדיקטטורה מלא מלא במדינת ישראל"
מערכת ice | 
תמיר פרדו (צילום פלאש 90)
על פי דיווחים חדשים מירושלים, ראש המוסד לשעבר, תמיר פרדו, הצטרף בעת זו להפגנה של התנועה לאיכות השלטון והצנחנים נגד הרפורמה המשפטית, מול בית המשפט העליון בבירה.
פרדו מסר: "הסיבה בעטיה אנו עומדים פה היום אינה איראן, אינה החיזבאללה או החמאס ואינה האיום של האוהל על גבול הלבנון. אנו עומדים פה היום ובמשך כל 30 השבועות במאבק אחד ויחיד המאבק על הדמוקרטיה. לא פחד מדומה או אמיתי מאויב חיצוני צריך להוביל לפשרה על ערכי השוויון החירות והאחווה אלא הדבקות בערכי יסוד והאמונה השלמה כי זו הדרך ואין בלתה – דמוקרטיה".
 
עוד הוסיף: "ידידי ישראל בעולם, עם העברת החוק לביטול עילת הסבירות היום דעו כי היום קבל עם ועולם הכרזנו על הדיקטטורה מלא מלא במדינת ישראל. לצערי הרב , נשיא המדינה וחברי האופוזיציה עדיין לא קלטו כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא הקברניט, הוא השולט. יריב לוין, סמוטריץ', בן  גביר ואחרים הם הפרונט, הם המטלית האדומה המתנופפת מול העולם על מנת לנהל את המשימה ללא הפרעה, אבל נתניהו ורק הוא נושא באחריות".
כמו כן, הוא התייחס לתפקידה של האופוזיציה באירועים היום: "לצערי האופוזיציה לא הפנימה מי השובה ומי השבוי - נתניהו הוא האחראי, והוא בעל החוב הגדול ביותר כמי שביודעין הורס את המדינה. ממחר בבוקר האופוזיציה היא רק תפאורה חסרת משמעות בתיאטרון. תפאורה שכל מטרתה שהציבור בישראל, ובני בריתנו בוושינגטון פריז ולונדון, יאמינו כי עדיין מדינת ישראל הינה מדינה דמוקרטית".
הוא חתם ואמר: "חברי הכנסת מהאופוזיציה - צאו ונהלו את המשך המערכה עד לניצחון פה מהרחובות, השדות, הערים ומכל מרחבי הארץ. תשובו אל בית המחוקקים רק לאחר שנשיב את הדמוקרטיה לארץ הקודש, לאחר שנשוב ונהיה מדינה יהודית דמוקרטית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה