השוק

בהליך מזורז: מתווה הפיצויים בדרך לאישור הכנסת

לאחר בקרב האוצר הגיעו לסכמה על מתווה הפיצויים כעת פורסם כי ועדת השרים לחקיקה תתכנס על מנת לאשרו באופן מזוז. שר האוצר סמוטריץ': "אנחנו עושים את כלל המאמצים"
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, יונתן זינדל, יוסי זמיר)
בהמשך להודעה על הסכמות למתווה הפיצויים, מחר (רביעי) בשעה שבע בערב תכונס ועדת השרים לחקיקה לאישור מתווה הפיצויים לעסקים וביום חמישי תכונס ועדת הכנסת למתן פטור מחובת הנחה לחוק שיועלה מיד לאחר מכן בכינוס מליאה מיוחד לצורך אישור מתווה הפיצויים בקריאה ראשונה.
שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "אנחנו עושים את כלל המאמצים לקצר הליכים ולעבוד במהירות האפשרית למען כלל אזרחי ישראל. השאיפה שלי היא שכבר בשבוע הבא נסיים את חקיקת המתווה בכנסת, על מנת להעניק מעטפת כלכלית שתייצר וודאות לבעלי העסקים ולמשק הישראלי כולו, אני מודה ליו״ר הכנסת אמיר אוחנה, לשר המשפטים יריב לוין וליו״ר הקואליציה אופיר כץ על ההירתמות והקידום המיידי".
 
כאמור, מתווה הפיצויים של שר האוצר זכה לביקורת מרובה מקרב חבריו לקואלציה לדוגמא, שר הכלכלה ניר ברקת ואף בקרב ראשי המשק שכבר עכשיו נאלצו להוציא את עובדיהם לחל"ת. כעת נותר לקוות שהאוצר בחר להקשיב לביקורת שנעשה על המתווה שהציג על מנת לתקן את המתווה שהוצג בכדי לדאוג כמה שיותר לרווחת אזרחי ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה