בארץ

מבקר המדינה אירח את ראשי זק"א: "מלאכתכם - מלאכת קודש"

מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן הודיע היום כי במהלך השבוע האחרון אירח את ראשי ארגון החסד זק"א בלשכתו אשר בירושלים. בפגישה אמר אנגלמן: "ביקורת המדינה תבחן את סוגיית פינוי החללים ואת כלל הפערים שעלו בפגישה" 

מערכת ice | 
מבקר המדינה ואנשי זקא (צילום לשכת מבקר המדינה)
היום (רביעי) הודיע מבקר המדינה מתניהו אנגלמן, כי אירח במהלך השבוע האחרון את ראשי ארגון החסד 'זק"א' כאשר בפגישה עודכן בפעילות הארגון בימים אלו בפינוי גופות הנרצחים החל מאירועי הטבח המזעזעים שאירעו ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס. עם תחילת הפגישה, אמר אנגלמן כי הוא מחזק את פעילותם המבורכת והקשה של אנשי זק"א אשר מחרפים את נפשם למען שמירה על כבוד המתים בצורה המעוררת השראה זאת במטרה להביא לקבורה מכבודת וראויה של הנרצחים.
מנכ"ל ארגון זק"א, דובי ויסנשטרן סיפר למבקר המדינה אנגלמן על הרגעים הראשונים בהם קיבלו אנשי זק"א קריאה באותה שבת שחורה וכי מאות מתנדבים פעלו באופן יום יומי בגזרות הטבח השונות ופינו את מאות הנרצחים. מלבדו, השתתף בפגישה דובר זק"א מוטי בוקצ'ין אשר ציין כי בימים אלה שבים המתנדבים למקומות הטבח בכדי לנקות את שאריות הדם ואת שאר הממצאים שטרם טופלו. "לא נשקוט עד אשר טיפת הדם האחרונה תגיע לקבורה", אמר.
מבקר המדינה אנגלמן הדגיש את חשיבות מעשיהם של אנשי זק"א בימים אלו ואמר "מלאכתכם - מלאכת קודש. פעילותכם לשמירה על כבוד המת מאחדת ומחזקת את העם בשעותיו הקשות. ביקורת המדינה תבחן את סוגיית פינוי החללים ואת כלל הפערים שעלו בפגישה ובכללן הסדרת מעמדו של זק"א, כחלק מהביקורת המקיפה שיערוך משרדו על המלחמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה