בארץ

מנסור עבאס העביר מכתב ממשפחות החטופים לאמיר קטאר וארדואן

השמועות והדיווחים על עסקת חטופים אפשרית בין ישראל לחמאס צוברים תאוצה בימים האחרונים. חה"כ מנסור עבאס נפגש היום עם נציגי משפחות החטופים, שמע אותם והעביר מכתב בשמם למספר מנהיגים
מערכת ice |  2
מנסור עבאס עם משפחות החטופים (צילום היוזמה הבינלאומית לשחרור הילדים החטופים)
במסגרת היזומה הבינלאומית לשחרור הילדים החטופים שכעת נמצאים ברצועת עזה, נפגש היום (שני) יו"ר מפלגת רע"ם, מנסור עבאס, עם נציגי משפחות החטופים והקשיב למה שיש להם להגיד. כזכור, חה"כ עבאס הוא בין היחידים מחברי הכנסת הערבים שהתבטא נחרצות נגד הטבח שביצע ארגון הטרור חמאס.
במהלך הפגישה הביע עבאס צער והשתתפות בכאבן של משפחות הילדים החטופים. בנוסף, הוא הדגיש כי "אזרחי ישראל, יהודים וערבים, חייבים להקפיד על הכלה והבנה כדי לשמור על הגורל המשותף לכולנו". בסיום, משפחות החטופים הודו ליו"ר מפלגת רע"ם על ההזדהות והתמיכה במאבק.
בסיום הפגישה חה"כ עבאס הבטיח כי יפעל וינקוט בפעולות. בנוסף, הוא קיבל לידיו מכתב ממשפחות החטופים והעביר אותו לאמיר קטר, לנשיא טורקיה ארדואן ונשיא ארה״ב ביידן.
ח"כ מנסור עבאס ציין במהלך הפגישה: "ילדים הם לא חלק ממלחמה ואסור שיהיו יום אחד בשבי. ילד בן שנתיים הוא לא קלף מיקוח והוא לא חלק מעסקה. האסלאם לא יכול להסכים למצב הזה, ואנחנו נעשה כל מה שאפשר כדי לעזור למשפחות ולהחזיר את הילדים הביתה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מספיק
    נר שביעי של חנוכה 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אחד עושה ככל שיכולתו במצב נורא זה של רוצחים מחבלים שפלים, כל הכבוד לח"כ מנסור עבאס על דבריו אלה
    סגור
  • 1.
    רמאות באסלם מותרת .
    מוסא 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באסלם מותר לרמות ולתחמן את כל מי שלא מוסלמי זה נקרא תקייה . מוסלמי שמרגיש שכעת הוא נחות אז מותר לו להעמיד פנים ולשקר ולתחמן עד שחלילה הוא יצבור כח ויתחיל במלחמה . מנסור עבאס הוא נולד בדת הסרטנית הזו וחלק ממנה . כעת מתאים לו להעמיד פנים כאילו הוא מגנה . אבלהכל העמדת םנים ו " תקיה " קרי רמאות איסלמית .
    סגור