תקשורת ומדיה

טיק טוק הופכת לחינוכית? השינויים המפתיעים שיבוצעו ברשת החברתית

הרשת החברתית "טיקטוק" השיקה את מדריך הבטיחות המיוחד לבני נוער עבור הורים ומחנכים. לירון ריפמן, ראש מדיניות ציבורית וקשרי ממשל בטיקטוק ישראל: "חלק מהמדיניות שהתאימה ב-6.10 פתאום לא התאימה יותר"

מערכת ice | 
טיקטוק (צילום pixabay)
הרשת החברתית "טיקטוק" קיימה הבוקר (שלישי) את אירוע "טיקטוק אקספלור", מדובר באירוע אקסקלוסיבי לקהילת גורמי מקצוע נבחרים הלוקחים חלק בחווית הגלישה של המשתמשים הצעירים בפלטפורמה החברתית הפופולארית.  באירוע המדובר, התייחסו בכירי טיקטוק לפעילות בפלטפורמה ולמאמצים בצל מלחמת "חרבות ברזל".
באירוע הושק מדריך הבטיחות הראשון של טיקטוק למחנכים, המתמקד בבטיחות בפלטפורמה. את האירוע פתחה לירון ריפמן, ראש מדיניות ציבורית וקשרי ממשל בטיקטוק ישראל, וסיפרה על האופן שבו פעלה טיקטוק בבוקר ה-07.10: "כולנו הופתענו ב-07.10, וכך גם בטיקטוק".
עוד הוסיפה ריפמן: "כשאני מבינה מה קורה, אני מתחילה להעיר את כל הגורמים השונים בטיקטוק ישראל והעולם, ואני מבינה שלמרות שיום שבת ועדיין לא שש בבוקר בלונדון – אני חייבת להתקשר. חלק מהמדיניות שהתאימה ב-6.10 פתאום לא התאימה יותר".
 בהמשך דבריה, ריפמן הדגישה כי טיקטוק החליטה לתת במה לתכני המלחמה הנוכחית למען חוסנה הלאומי של המדינה, החל מחיילים שמעלים את המורל מהשטח ומהמילואים, דרך טרנדים כמו "2-3-ש-גר", ועד לסרטוני החטופים המשוחררים שכל האומה התאחדה סביבם. כאמור, באירוע המדובר הושק מדריך הבטיחות של טיק טוק למחנכים והורים למען בני הנוער המשתמשים באותה רשת חברתית.
במדריך של טיק טוק, הוצגו אמצעי הגנה, בטיחות ופרטיות הזמינים ברשת החברתית, וכן הוצגו ההגבלות על חשבונות של קטינים והפיצ'רים המיועדים לבקרת הורים; זאת לצד מידע ששווה לדעת, טיפים ודרכים להתמודדות עם סכנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה