תקשורת ומדיה

יריב אופנהיימר עוקץ את בנו של בן גביר: "אבא שלך אנרכיסט"

שובאל, בנו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, הצליח להרגיז את איש התקשורת יריב אופנהיימר בשל ציוץ ברשת החברתית X. יריב אופנהיימר: "אנרכיסט אבא שלך. תסתכל בגיליון ההרשעות"
מערכת ice |  1
שובאל בן גביר (צילום shuvael_ben_gvir@ , Magma Images, פלאש 90/ יונתן זינדל)
שובאל, בנו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, מצליח לתפוס את תשומת ליבם של מעט אנשי תקשורת ופוליטיקאים על ידי ציוצים וסרטונים יוצאי דופן ברשתות החברתיות. הפעם, הצליח שובאל בן גביר להרגיז את העיתונאי יריב אופנהיימר, בשל ציוץ חריף שכתב ברשת החברתית X על תוצאות הבחירות המונציפאליות שנערכו לאחרונה. 
בציוץ המדובר כתב שובאל בן גביר: "כמות אנשי המועצה של עוצמה יהודית בבחירות 2018: 0, כמות אנשי המועצה של עוצמה יהודית בבחירות 2024: 20 – 30. האנרכיסטים של קפלן: 'התבוסה של בן גביר בבחירות' -ליצנים".
בעקבות אותו ציוץ עוקצני שפרסם בנו של השר לביטחון לאומי, איש התקשורת המזוהה עם השמאל, יריב אופנהיימר תקף את שובאל בן גביר וכתב: "אנרכיסט אבא שלך. תסתכל בגיליון ההרשעות".
 
בתגובה לאותה עקיצה, ענה בנו של בן גביר: "הסתכלתי, חלוקת פלאיירים בגיל 17".
כאמור, שובאל בן גביר מצליח להשפיע על מצבם רוחם של אנשי התקשורת המזוהים עם השמאל בימים אלו. בתחילת חודש פברואר, פרסם בנו של השר לביטחון לאומי סרטון ברשת החברתית "טיק טוק", בו שאל את תומכי הקמפיין של משפחות החטופים שאלה מעוררת מחלוקת. 
בסרטון הטיק טוק, פנה בנו של השר לביטחון לאומי לעוקביו ואמר: "ראיתי את הקמפיין עכשיו להחזרת החטופים, 'חטופים בכל מחיר', עכשיו יש לי שאלה לכל מי שתומך בקמפיין הזה. באמת לא בקטע שופט, אם מחר בבוקר סינוואר מציע פצצת אטום בתמורה לכל החטופים, אתם מסכימים או לא מסכימים?". בהמשך דבריו, שאל שובאל בן גביר: "עכשיו אם אתם מסכימים, סבבה תודה, הבהרתם לי את הנקודה. אם אתם לא מסכימים, אני אשמח לשמוע מכם איפה הגבול עובר?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פשש איזה עקיצה
    יואל 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתבים בארץ ויריב בתוכם שווים לתח...
    סגור