תקשורת ומדיה

קלמן ליבסקינד יורה לכל הכיוונים: "כמה מטורף צריך להיות?"

בטורו באתר "מעריב", קלמן ליבסקינד תוקף בכירים במערכת הביטחון בדימוס אשר מרבים למתוח ביקורת חריפה על ניהול המלחמה ומביעים דעה שנויה במחלוקת בתקופה הנוכחית
מערכת ice |  3
קלמן ליבסקינד (צילום מסך כאן 11)
איש התקשורת והעיתונאי קלמן ליבסקינד, עלה לאחרונה לכותרות בשל התבטאותו החריגה כנגד התוכניות "זהו זה" ו"דו"ח רולניק" אשר משודרות בתאגיד השידור הציבורי, בעקבות כך, נודע כי דיון בוועדת האתיקה הפנימית צפוי להתקיים בערוץ התקשורת אשר יעסוק בהתבטאויות עובדי התאגיד על מקום עבודתם בכלי תקשורת שונים וברשתות החברתיות.
כעת, בטורו המתפרסם באתר החדשות "מעריב",  ליבסקינד תוקף את  בכירי מערכת הביטחון בדימוס אשר בימים אלו נוהגים למתוח ביקורת על אופן התנהלות הממשלה במלחמת חרבות ברזל.
הראשון ש"זכה" לביקורת חריפה מצידו של ליבסקינד הוא מפקד חיל הים ושייטת 13 לשעבר אשר שימש בעברו גם כראש השב"כ העשירי, עמי אילון. לאחרונה, הרשתות החברתיות הכילו לא מעט סרטונים של דבריו מעוררי הסערה של אילון בריאיון לערוץ אל ג'זירה.
לאחר שראש השב"כ לשעבר נשאל, כי אם היה פלסטיני שגר בגדה המערבית או בעזה, מה הייתה דעתו על ישראל, ענה אילון למראיין: "אני הייתי נלחם בישראל כדי להשיג את החירות שלי".
בעקבות דבריו של אילון, תקף ליבסקינד את אילון וכתב בטורו: "אתה תופס את הראש ומנסה להבין. אז מה מסביר ראש השב"כ לשעבר? שאם הוא היה פלסטיני, גם הוא היה שורף משפחות יהודיות על בתיהן ואונס נשים ועורף ראשים?".
לצד העובדה כי אזרחי ישראל חבים לבכירי מערכת הביטחון חוב גדול, ציין איש התקשורת והעיתונאי קלמן ליבסקינד כי פעם אחר פעם מתגלה האמת המאכזבת אודותם.  "כל עוד לא שמענו אותם מדברים - מתגלים פעם אחר פעם כאנשים עם בעיות בשיקול הדעת, עם קשיים בשליטה על הפה, ועם תפיסת עולם בלתי אפויה בכל מה שקשור ליחס אל הדמוקרטיה הישראל", כך ציין בטורו ב"מעריב". 
בכיר נוסף ש"זכה" לביקורת חריפה מצידו של ליבסקינד הוא כרמי גילון, ראש שב"כ לשעבר. ליסקינד ציין כי כמה שבועות לאחר ה-7 באוקטובר, גילון התייחס למצביעי איתמר בן גביר ולצופים בערוץ 14 כאשר אמר: "...מדינת ישראל נעשית יותר ויותר ימנית... ויש ימין שרוצה להשתלט על חיי כל אזרחי מדינת ישראל באמצעי הבדוק והחזק מכולם, בדיוק כמו האחים המוסלמים במצרים וכמו דאע"ש וכמו חמאס וכמו המהפכה האיראנית של חומייני. להשתלט על החיים כולם, בשם הדת, בשם המשיחיות". בעקבות כך, תקף ליבסקינד אץ ראש השב"כ לשעבר, כרמי גילון, וכתב בטורו: "כמה מטורף צריך להיות כדי להשוות את מי שצופה בערוץ 14 לדאע"ש ולחמאס?". 
כזכור, בשבוע האחרון הכריז תאגיד השידור הציבורי כי על רקע אמירותיו החריגות של ליבסקינד בטורו באתר "וואלה", נגד התוכניות "זהו זה" ו"דו"ח רולניק" אשר משודרות בכאן 11.
ליבסקינד, מגיש תוכנית הבוקר בכאן רשת ב, כתב בטורו בוואלה: "אין שום סיבה שנממן את 'זהו זה' ואת 'דוח רולניק', סדרות שמייצר תאגיד השידור הציבורי וכל עניינן להסית, לבזות וללעוג לימניים, לדתיים, למזרחיים, למתנחלים, לתומכי נתניהו ולכל מי שלא בקבוצה 'הנכונה'". בעקבות כך, החליטו בתאגיד השידור הציבורי לקיים דיון מיוחד אשר יעסוק באמירות שונות של העובדים על הערוץ.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צודק ביותר
    פרח 04/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הקצינים המהוללים מהעבר מתגלים כאנשים מפחידים שאסור לסמוך עליהם ה6/10 קרה בגלל אנשים עם יהירות עצלנות אמונה באויב מפחיד מפחיד. תסבירו לי מה קרה לחיל האוויר בבוקר המזעזע הזה איפה הם היו 6-8שעות איפה?????
    סגור
  • 2.
    קלמן ליבסקינד
    דוד כהן 03/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קלמן ליבסקינד הוא כנראה ה"מוהיקני האחרן" בקרב עיתונאי ישראל. הוא איש הגון,הוגן,מאוד מקצועי ולא עושה הנחות לאף אחד.אני מסכים עם כל מה שהוא כותב היות והוא לא כותב סתם,אלא חוקר ובודק את הנושא לפני שהוא כותב.הוא עיתונאי חוקר - זן הולך ונעלם במחוזותינו.למרבה הצער,הרוב הגדול של העיתונאים היום הם יותר פוליטיקאים מאשר עיתונאים וכותבים מתוך פוזיציה במקום לדווח בצורה עניינית.
    סגור
  • 1.
    ליפסקינד
    רובי 03/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה צודק הבחור עיתונאי שפוי ואמיתי, לפי מה שנאמר יש חשד שמרוב אהבתט לפלסטינאים, הוא היכשיל פעולות של השב"כ וצהל, פשוט לא להאמין שאנשים כאלה היו בראש הבטחון במדינה, פחד אמיתי
    סגור