תקשורת ומדיה

רני רהב חושף בכאב: "מוכיח את מה שידענו, ימח שמם וזכרם"

יועץ התקשורת שיתף בחשבון האינסטגרם שלו את הציטוטים מהראיון שערכה עמית סוסנה ל"ניו יורק טיימס", אשר כללו תיאורים מטלטלים על פגיעה מינית שעברה. "הנבלים הנאצים של חמאס, ביצעו מעשי זוועה בנשותינו ובגברינו", כתב רהב
מערכת ice | 
רני רהב (צילום ויקיפדיה)
בראיון שהתקיים אתמול (שלישי) ל"ניו יורק טיימס", עמית סוסנה אשר שוחררה משבי החמאס לאחר 55 ימים העידה כי עברה תקיפה מינית בזמן שהוחזקה ברצועת עזה. העדות המצמררת שלה כללה פירוט מפורט ממה שעברה בתופת ההיא, והדבר הזכיר לעולם כי החטופות והחטופים נמצאים בסכנות תקיפה שכאלו גם בימים אלו. רני רהב החליט להתייחס לדברים הללו בפוסט שפרסם הבוקר (רביעי) בחשבון האינסטגרם שלו.
"ראיון מצמרר שערך רונן ברגמן ל"ניו יורק טיימס" מוכיח את מה שידענו. הנבלים הנאצים של חמאס, ביצעו מעשי זוועה בנשותינו ובגברינו. ימח שמם וזכרם, לעולם לא נסלח להם", כתב רהב ופרסם את הציטוטים של סוסנה מאותו ריאיון.
 
 
סוסנה ציינה כי כמה ימים בודדים לאחר חטיפתה, השובים התחילו לשאול אותה שאלות על חיי המין שלה ועל המחזור שלה. התקרית החמורה ביותר התרחשה ב-24 באוקטובר (כחודש לפני ששוחררה), עם חטוף בשם מוחמד בשעה שהיא התקלחה. "הוא אמר תורידי את המגבת, הושיב אותי על שפת האמבטיה. סגרתי את הרגליים והתנגדתי, אבל הוא הצמיד את האקדח לפנים שלה. הוא גרר אותי לחדר השינה וביצע את האקט המיני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה