תרבות ופנאי

דרמה ברוקדים עם כוכבים: זו הכוכבת שפורשת ברגע האחרון

השופטת רונה לי שמעון תיאלץ לפרוש מכס השיפוט של התוכנית "רוקדים עם כוכבים". הסיבה לכך היא התנגשות עם צילומי הסדרה של אמזון פריים "רשימת החיסול", בה היא תשחק לצד כוכבים הוליוודים רבים
מערכת ice |  1
רונה-לי שמעון (צילום אינסטגרם/ רונה-לי שמעון)
לאחרונה הסתיימו הליהוקים הסופיים ל"רוקדים עם כוכבים", שהיא מבין הסדרות הנצפות ביותר בטלוויזיה. לפי פרסום ראשון של ערן סוויסה, אחת השופטות האהובות תיאלץ לפרוש מהתחרות בעקבות התנגשות עם פרויקט נוסף בו היא לוקחת חלק.
רונה לי שמעון הודיעה כי היא לא תוכל לקחת חלק בצילומי התוכנית, וזאת לאחר שהשתתפה בה במשך שתי העונות האחרונות. הסיבה לכך היא בעקבות התנגשות עם צילומי הסדרה של אמזון פריים "רשימת חיסול", בה היא תשחק לצד כוכבים הוליוודים רבים.
 
הכוכבת ממשיכה לבסס את מעמדה כאחת מהשחקניות העסוקות והמצליחות בישראל וכבר קטפה תפקידים בינלאומיים, לאחר שהצטלמה לאחרונה לסרטו החדש של מרטין קמפבל Dirty Angels (מלאכים מלוכלכים) וכיכבה בשנים האחרונות בסדרת הלהיט הבינלאומית "פאודה" מבית נטפליקס. כעת, היא בדרך לעוד צעד משמעותי בקריירה.
נזכיר כי רשימת הכוכבים שיתחרו על תואר הרקדן הטוב ביותר כוללת את: מריאנו אידלמן, נטע ברזילי, אורי ששון, גאולה אבן, אבי אבורומי, יאנה יוסף, ואלרי חמאתי, שלומי טפיארו, מאיה קיי, חזי דין, דניאל גל, לירז צ׳רכי ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה שאתם עוד רוקדים ועדיין יש חטופים וביבי לא בכלא (ל"ת)
    בר מוחא 04/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור