תרבות ופנאי

רונה לי שמעון בדרך לארה"ב? הכוכבת הישראלית בליהוק מטורף

השחקנית והרקדנית תככב בעונה החדשה של מותחן הריגול האמריקני "רשימת חיסול". היא תגלם את דמותה של אליזה פרש, מפעילת מוסד ותיקה, פרגמטית, עזה ומסורה. שמעון שיחקה בשנים האחרונות בסדרת הלהיט הבינלאומית "פאודה" מבית נטפליקס
מערכת ice |  1
רונה לי שמעון (צילום אור דנון)
רונה לי שמעון תככב בעונה החדשה של מותחן הריגול האמריקני "רשימת חיסול" (The Terminal List) מבית אמזון פריים וידאו. רונה לי תגלם את אליזה פרש מפעילת מוסד ותיקה: פרגמטית, עזה, ומסורה.
רונה לי שמעון ממשיכה לבסס את מעמדה כאחת מהשחקניות העסוקות והמצליחות בישראל וכבר קטפה תפקידים בינלאומיים, לאחר שהצטלמה לאחרונה לסרטו החדש של מרטין קמפבל Dirty Angels (מלאכים מלוכלכים) וכיכבה בשנים האחרונות בסדרת הלהיט הבינלאומית "פאודה" מבית נטפליקס, היא קוטפת כעת תפקיד חדש ונחשק. 
 
אכן, היא מוכרת לכולנו כשחקנית, שופטת "רוקדים עם כוכבים" וכמובן גם כבת הזוג של סטטיק. אבל לא כולם יודעים מה עובר בראשה של רונה לי שמעון, מאז פרצה מלחמת חרבות ברזל. בסטורי מרגש שפרסמה באינסטגרם שיתפה כי החליטה לחזור לרקוד בלט כדי להחזיק את עצמה.
"הייתי צריכה להתעקש על עצמי ממש חזק, כדי להחזיק מעמד באחת התקופות הקשות שהיו לי בחיי. פניתי למקום המוכר לי כי ידעתי שאם אני לא מצליחה לעזור לעצמי מבפנים, אני אהיה חייבת לעזור לעצמי מבחוץ. ידעתי שאני צריכה אנדורפינים שירימו אותי מהמצולות ובדיוק כך היה. אל תוותרו לעצמכם. זה הדבר הכי נחמד שאתם יכולים לעשות עבור עצמכם. כדי להרים שוב את הראש, כדי לחזור להאמין בטוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתוקה
    שי 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתוקה
    סגור