תקשורת ומדיה

סאגת המינויים של קרעי בתאגיד תמה? מועמדו של שר התקשורת נחשף

לאחר שהשופטת בדימוס נחמה נצר הודיעה על פרישתה מהתפקיד, ועדת המינויים הודיעה כי יו"ר ועדת האיתור של מועצת התאגיד הוא השופט בדימוס משה דרורי. שר התקשורת, שלמה קרעי: "השופט דרורי יוביל לשינוי המיוחל"
מערכת ice |  1
קרעי תוקף את התאגיד (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, שי אפשטיין)
לאחר שבחודש דצמבר האחרון דווח כי יו"ר ועדת האיתור של מועצת התאגיד, השופטת בדימוס נחמה נצר, הודיעה על פרישתה, היום (רביעי) נודע כי ועדת המינויים אישרה רשמית את מועמדו של שר התקשורת שלמה קרעי. מדובר בשופט בדימוס משה דרורי, אשר מונה לתפקיד יו"ר ועדת האיתור למועצת תאגיד השידור הציבורי הישראלי
המינוי אושר היום, זאת לאחר שהשר קרעי ערך לאחרונה את ההתייעצות המחויבת על פי חוק עם מ"מ נשיא בית המשפט העליון השופט עוזי פוגלמן. שר התקשורת שלמה קרעי התייחס למינויו של השופט בדימוס משה דרורי: ״אני מברך על אישור מינויו של סגן נשיא בית המשפט המחוזי בירושלים בדימוס משה דרורי, לתפקיד יו"ר ועדת האיתור למועצת התאגיד". 
מלבד זאת, התייחס שר התקשורת לאופן התנהלותו בתחום: "פעולותיי בשידור הציבורי, נועדו כדי להבטיח שידור ציבורי מגוון, יעיל, ובעיקר מייצג נאמנה בשלל ערוציו את ערכיה של מדינת ישראל כיהודית ודמוקרטית. אני סמוך ובטוח שבעז"ה השופט דרורי יוביל לשינוי המיוחל ויבטיח שהמגוון והקולות הקיימים בציבור הישראלי יבואו לידי ביטוי גם במועצת התאגיד ובשידוריו בהתאם לחוק". 
השופט בדימוס, עו"ד משה דרורי, הודה לשר קרעי על המינוי והוסיף: "ועדת האיתור תמנה את חברי מועצת התאגיד בהתאם להוראות החוק, ובעז״ה ישקפו את לשון החוק המחייב לשקף נאמנה את מגוון הדעות בישראל". 
כאמור, בחודש דצמבר האחרון הודיעה יו"ר ועדת האיתור של מועצת התאגיד, השופטת בדימוס נחמה נצר, על פרישתה. על החלטתה הדרמטית של השופטת בדימוס נחמה נצר, ציין שר התקשורת שלמה קרעי: "המהלך נובע מסיבות אישיות, מוקיר ומעריך את עבודתה המסורה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה
    משה אמיגה הראדר 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבוד השר הנכבד יבדוק למה השופט בדימוס דרורי משה נפסל לעליון. קליקהעלובה חובשי הכיפות .לא מחובתו של השר למנות בקליקות .
    סגור